• Ja daar was ze weer. Ik ben helemaal in de ban van het boek The Martian, en als klap op de vuurpeil komt de verfilming deze week ook nog eens uit. Ik had eerst Watney als username. Vernaamd naar Mark Watney, de astronaut die op Mars vast komt te zitten in het boek The Martian. Maar om toch nog even in het thema te blijven heb ik nu Martian als username.


    Martian; A hypothetical inhabitant of the planet Mars.


    Duuussss: Watney > Martian.

    Gaan jullie ook naar de film toe? En wie van jullie hebben het boek gelezen?



    The truth is out there.

    Ik vind de naam echt heel gaaf!

    Ken het niet, maar het klinkt wel erg leuk c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Ik vind de naam echt heel gaaf!

    Ken het niet, maar het klinkt wel erg leuk c:


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    Ik vind de naam echt heel gaaf!

    Ken het niet, maar het klinkt wel erg leuk c:


    Ik was echt verbaasd dat deze naam nog vrij was zeg. Maar het is echt de moeite waard om een keer te lezen. Ik ben zelf ook heel benieuwd naar de film. (:


    The truth is out there.

    Martian schreef:
    (...)

    Ik was echt verbaasd dat deze naam nog vrij was zeg. Maar het is echt de moeite waard om een keer te lezen. Ik ben zelf ook heel benieuwd naar de film. (:


    Ik ga eerst de film wel kijken, omdat de film vaak tegenvalt als je het boek hebt gelezen x) (althans, dat vind ik) maar ik zal het zeker gaan doen! (Yay, nog langer lijstje. Stond echt geen 1000 euro aan boeken al op ofzo)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ah, Veerle. Wordt wennen. :Y)
    Next time Annemarijeisbae als name okay?


    Pretty is just a pretty word.

    Looney schreef:
    Ah, Veerle. Wordt wennen. :Y)
    Next time Annemarijeisbae als name okay?


    Ik denk dat het eerder RubieloveAnne wordt. (nerd)
    Heel erg wennen he, gelukkig blijf ik wel in hetzelfde thema. :'D


    The truth is out there.

    Oeh, leuk! Ik heb zelf het boek niet gelezen maar daar gaat heel snel verandering in komen. :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    Oeh, leuk! Ik heb zelf het boek niet gelezen maar daar gaat heel snel verandering in komen. :Y)


    Echt tof! Het is echt een aanrader. (:


    The truth is out there.

    Yeh, dat klinkt wel als een boek voor mij. Gave naam. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalista schreef:
    Yeh, dat klinkt wel als een boek voor mij. Gave naam. :Y)



    Jaaaaa ook leuk, hihi. Maar het is volgens mij ook wel echt een boek voor jou. (:


    The truth is out there.

    Ik moet het boek nog lezen, maar ga dit weekend wel naar de film yesss. Super leuke username!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )