• Ik ben dus verlieft op op Dylan. En ik wist nu wat ik moest zeggen dus zei ik waar tegen zijn vriend dat ik hem leuk vind en toen keek Dylan heel jaloers naar die vriend! Wat moet ik doen. Ik wil ze allebei ni kwijt want we zijn alle maal goede vrienden!!!


    Treat People With Kindness

    Als ik het goed begrijp heb je dus niet aan Dylan vertelt dat je hem leuk vind, maar juist zijn vriend?
    Want als Dylan een beetje jaloers keek, kan je misschien merken dat hij jou dus ook leuk vind. Dus dan is het niet handig dat hij denkt dat je zijn vriend leuk vind inplaats van hemzelf. Misschien kan je het Dylan eerlijk vertellen, dat je hem leuk vind en niet die vriend? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Eh, oke. Dan kun je het beste aan Dylan uitleggen dat het een verkeerde actie was en je hem eigenlijk leuk vindt. Eerlijk zeggen tegen Dylan. Maar waarom heb je tegen die vriend van Dylan dan gezegd dat je hem leuk vindt, als dat niet zo is?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan hier nauwelijks een touw aan vast knopen, maar volgens mij vind je Dylan leuk. Misschien kun je hem dit vertellen, of kun je een keer met hem afspreken als jullie dat niet al doen? Good luck. (":


    Alis volat propriis.

    Herakles schreef:
    Eh, oke. Dan kun je het beste aan Dylan uitleggen dat het een verkeerde actie was en je hem eigenlijk leuk vindt. Eerlijk zeggen tegen Dylan. Maar waarom heb je tegen die vriend van Dylan dan gezegd dat je hem leuk vindt, als dat niet zo is?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Herakles schreef:
    Eh, oke. Dan kun je het beste aan Dylan uitleggen dat het een verkeerde actie was en je hem eigenlijk leuk vindt. Eerlijk zeggen tegen Dylan. Maar waarom heb je tegen die vriend van Dylan dan gezegd dat je hem leuk vindt, als dat niet zo is?

    Misschien vind ze die ander ook aardig en knap dus dacht ze waarom niet, en misschien werkte dan haar plan om Dylan voor zich te krijgen, maar helaas gat dat nu mis, en als ze het tegen Dylan verteld wilt hij misschien geen vrienden meer zijn, en dat zou een ramp voor haar zijn


    tiptoe through the tulips...

    MetalUpYoureAss schreef:
    (...)
    Misschien vind ze die ander ook aardig en knap dus dacht ze waarom niet, en misschien werkte dan haar plan om Dylan voor zich te krijgen, maar helaas gat dat nu mis, en als ze het tegen Dylan verteld wilt hij misschien geen vrienden meer zijn, en dat zou een ramp voor haar zijn


    Ja wat zei zegt klopt wel... Dis het is echt heel moeilijk!! :(


    Treat People With Kindness

    Dan vind ik toch dat je een heel raar plan in gedachten had, hoor.
    Nou ja, je zal het toch moeten opbiechten, lijkt me.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 8:31 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Statham schreef:
    Dan vind ik toch dat je een heel raar plan in gedachten had, hoor.
    Nou ja, je zal het toch moeten opbiechten, lijkt me.

    Ze had tegen me gezegt dat haar beste vriend een verrader bleek te zijn, en zijn vriend heeft haar geblockeerd, en Dylan, ze is genaaid door die twee want ze gaan achter haar lopen praten, nu wil ze geen vrienden zijn met Dylan, en ook weer wel, maar wat hij deed was niet normaal, en dat ga ik neit zeggen maar wat moet ze oden dan, ze wil het liefst geen vriend kwijt


    tiptoe through the tulips...