• Ik hou heel erg veel van lezen en heb echt al mega veel boeken gelezen en weet niet meer wat moet ik lezen? Hebben jullie misschien tips voor leuke boeken of schrijvers/schrijfsters?


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    I'll give you the sun of Ik geef je de zon (vertaalde versie) van Jandy Nelson is heeeeel erg leuk. In het begin moest ik een beetje wennen aan de manier waarop het geschreven was, maar als je er eenmaal een beetje in zit, is hij prachtig. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    I'll give you the sun of Ik geef je de zon (vertaalde versie) van Jandy Nelson is heeeeel erg leuk. In het begin moest ik een beetje wennen aan de manier waarop het geschreven was, maar als je er eenmaal een beetje in zit, is hij prachtig. ^^

    Bedankt! Ik zal er naar kijken!


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Harry Potter. (cat) Jk. Dat ligt aan je smaakt. Er zijn zoveel boeken op de wereld! Als ik er nu zou moeten gaan opnoemen die ik leuk vind, zou ik morgen nog niet klaar zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna and the French Kiss
    alles van Kasie West
    Suddenly Royal lees ik nu, en het is echt een fijn boek ^^
    The Princess Diaries series

    Het hangt vooral een beetje van je smaak af, denk ik ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voorkeur voor bepaalde genres? Dan ga ik even in mijn mini-bibliotheekje voor je kijken ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Voorkeur voor bepaalde genres? Dan ga ik even in mijn mini-bibliotheekje voor je kijken ^^

    uhm, vooral fictie, maar ik lees eigenlijk van alle genres wel wat.


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    De Gone series vind ik echt hele leuke boeken!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    De erfgoed serie van Christopher Paolini :9~
    En Band Of Brothers, das wat moeilijker en serieuzer misschien (en het gaat over de Tweede Wereld Oorlog, dus je moet er maar van houden), het is wel heel erg interessant.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lees de Test-trilogie!!!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik was enorm gek op het boek Het geestige leven van Lucy Shaw Weet ff de naam van de schrijfster niet, maar het was zo een grappig en leuk boek! Echt een aanrader!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    A Song of Ice and Fire van George R.R. Martin en Throne of Glass van Sarah J. Maas. Allebei fantasy, allebei fantastisch.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    kussannemiek schreef:
    (...)
    uhm, vooral fictie, maar ik lees eigenlijk van alle genres wel wat.


    Touching Juliette-trilogie van Tahereh Mafi. [Vrees me, Breek me, Vertrouw me]
    Isa's droom van Marco Kunst.
    Warm Bodies van Isaac Marion.
    Starters van Lissa Price. [vervolg: Enders]
    Zielen van Stephanie Meyer [de Twilight-schrijfster ja. Ik vind deze persoonlijk beter. Wel dik boek; 576 pagina's]
    Deadline van Rachel Ward. [Vervolg; De Chaos en deel 3; Oneindig]
    Testing-trilogie van Joelle Charbonneau. [De test, De studie, Het examen]
    Erebos van Ursula Poznanski.
    Matched van Ally Condie. [Vervolg; Crossed en deel 3; Reached] Ik heb alleen Matched gelezen
    Zwart Krijt van Christopher Yates.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vulcan schreef:
    De Gone series vind ik echt hele leuke boeken!

    van welke schrijver of schrijfster is het?


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    The girl with all the gifts — M.R. Carey
    Rebel Belle en Miss Mayhem — Rachel Hawkins
    Red Queen — Victoria Aveyard
    We were liars — E. Lockhart
    Daughter of smoke and bone series — Laini Taylor


    take me back to the basics and the simple life

    Alle boeken van Jodi Picoult! Al vind ik 'Negentien minuten' en 'De andere zoon' haar beste boeken. Ze schrijft over moeilijke en interessante dilemma's vanuit verschillende perspectieven. Ik ben echt een groot fan van haar!
    Verder kan ik je de thrillers van Tess Gerritsen aanraden (als je een sterke maag hebt) en de boeken van Sarah Dessen (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass