Gayle schreef:
(...)
Van vele andere ook.
Een beetje geven en nemen is niet verkeerd lijkt mij. Dat proberen heel veel mensen te doen op dit moment en jij zit nog steeds te doen alsof je neus bloed. Ik neem aan dat jij ook kan bedenken dat sommige gesprekken die jij voert in dit topic hier eigenlijk niet thuis horen. Want jij reageert niet altijd om iemand een hart onder de riem te steken maar in mijn ogen ook gewoon om off topic te gaan. Het is mij namelijk opgevallen dat dit niet het enige topic is waarin jij zo reageert maar ook in andere topics die niet in het off toppic staan.
Weet ik
en ik weet ook heel goed wat ik zeg en waar, moet ook zeggen dat het door verveling kwam hoor. Normaal ben ik 90% van de tijd druk.
Het ding is dat het gewoon een forum is, dus het zou geen probleem moeten zijn. Je mag je er aan storen, je mag me er een bericht over sturen, cryptische reacties in dit forum lees ik alleen wel, maar ik voel me niet perse aangesproken.
Verder vind ik het wat vervelend dat je zo denkt over mij. Het is geen slechtigheid, ik vermaak me gewoon met wat onschuldige spam.
Sarah = ongewoon sexy