Scandal schreef:
Liefste users,
()
Groetjes,
Het moderatorteam
Ik wil er graag een mening over plaatsen en een gesprek over voeren. Bij deze. Ha.
Mensen moeten in mijn optiek gewoon leren scrollen en niet direct gepikeerd raken als er gesproken wordt met elkaar. Ik vind het nog steeds bijzonder dat mensen zich druk maken om dit soort dingen. Volgens mij zijn er ergere dingen, en helpt een leuk gesprek om de vaak sombere dingen hier wat op te beuren. Maar dat hebben we laatst al uitgebreid besproken.
Als het zo gaat worden dat je hier niet zou mogen quoten en iets mag vragen of beantwoorden, dan verliest dit topic in mijn optiek zijn nut als in dat mensen er minder snel op gaan reageren. Ik tenminste. Voor mij zit er namelijk een drempel voor ik iets in het gb zet (op Vissticks na, Misfire) of iemand pb. Denk dat je dan altijd met dezelfde mensen spreekt, terwijl je juist openlijk je hart moet kunnen luchten, en mensen daar openlijk op moeten kunnen reageren.
Zelf probeer ik er inmiddels wel iets op te letten dat ik niet te lang door ga in dit topic, ondanks dat ik nog met plezier offtopic spam. Maar dan ga ik gewoon eerder pb of gb spammen. Dus het geklaag heeft wel zeker effect.
[ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 21:29 ]
Sarah = ongewoon sexy