• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Blurryface schreef:
    Ik voel me kut op zo veel levels. :')

    Mijn huid is het niet eens met mijn levenskeuzes en niet bang om dat te uiten.


    i put the fun in funeral

    Als ze eens vertraging mogen hebben, rijden de treinen natuurlijk op tijd. :'D Tijd doden in je eentje in de Starbucks is zo saai. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Opvang uren voelen altijd zo ontzettend verspild, maakt niet uit hoeveel huiswerk je maakt :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Abstergo schreef:
    (...)

    Je hoeft niet te veranderen, mensen moeten je nemen hoe je bent en als ze dat niet doen ben jij ze niet waard.
    Ik ben er voor je en als ik dicht bij je zou wonen zou ik elke dag langs komen om je te knuffelen. (K)


    Thanks. Maar op de een of andere manier schijnen niet veel mensen in real dat te doen en dat doet toch wel pijn. En als dr zoveel mensen zijn die me er liever niet bij schijnen te hebben ga ik me toch afvragen of t niet door mij komt en wat ik moet veranderen.

    Thanks though. Had wel nice geweest als je dichtbij woonde. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Catacombs schreef:
    I'm so tired of it all.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wastelander schreef:
    Opvang kwt uren voelen altijd zo ontzettend verspild, maakt niet uit hoeveel huiswerk je maakt :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Een column over de oorlog voor school schrijven terwijl je het vrolijke deuntje van de Shire op hebt, perfecte combinatie :')

    Gibbs schreef:
    (...)

    Thanks. Maar op de een of andere manier schijnen niet veel mensen in real dat te doen en dat doet toch wel pijn. En als dr zoveel mensen zijn die me er liever niet bij schijnen te hebben ga ik me toch afvragen of t niet door mij komt en wat ik moet veranderen.

    Thanks though. Had wel nice geweest als je dichtbij woonde. ^^


    Het komt door die mensen, echt niet door jou. Jij bent een lieve en leuke meid en die mensen ben jij echt niet waard. Probeer sterk te blijven okay?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit wordt een pyjamadag.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Het komt door die mensen, echt niet door jou. Jij bent een lieve en leuke meid en die mensen ben jij echt niet waard. Probeer sterk te blijven okay?



    Dankje, je bent een schat. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bezig voor school. Aantekeningen maken. Nu nog even deze motivatie vasthouden. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Looney schreef:
    Bezig voor school. Aantekeningen maken. Nu nog even deze motivatie vasthouden. (krul)

    u can dooooo it!

    Tunes schreef:
    (...)
    u can dooooo it!

    I hope so. <3


    Pretty is just a pretty word.

    Ben ik bijna over mijn leraar heen, loopt ie langs me in de gang en heb ik het weer helemaal te pakken. Thanks hot dude.

    //Het is zo koud in de regen..

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 14:14 ]