• beste mensen van quizlet

    ik heb jaren terug een account aangemaakt met een vriendin maar ik ga al ruim 4 jaar niet meer met haar om en ik wil graag dat account volledig verwijderen alleen ik weet het wachtwoord niet meer en het staat op haar email adres zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

    iniedergeval alvast bedankt voor jullie hulp.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 12:00 ]

    Als het account op haar emailadres staat, is het dan niet "haar" account, ongeacht dat jullie het account deelden? Als dat zo is kan het account alleen inactief gesteld worden als zij er toestemming voor geeft, toch? Of als jij je het wachtwoord weer herinnerd.

    -dit zijn puur speculaties en mijn gedachtes over deze toestand. Geen idee of het echt zo is, de mods zullen het vast wel weten. (: -

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 12:05 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Als het account op haar emailadres staat, is het dan niet "haar" account, ongeacht dat jullie het account deelden? Als dat zo is kan het account alleen inactief gesteld worden als zij er toestemming voor geeft, toch? Of als jij je het wachtwoord weer herinnerd.

    -dit zijn puur speculaties en mijn gedachtes over deze toestand. Geen idee of het echt zo is, de mods zullen het vast wel weten. (: -
    ik heb alles geprobeerd wat we hadden kunnen gebruiken als wachtwoord ik wacht wel op reacties van de mods ik hoop dat ze me kunne helpen

    Je had beter een mod een pbtje kunnen sturen dan.
    Maar je kan een account sowieso niet verwijderen, alleen op inactief zetten. Waarom vraag je het wachtwoord niet aan je vriendin?


    Your make-up is terrible

    Je kan een Quizletaccount niet verwijderen, alleen op inactief zetten. Dus als je vriendin weer inlogt op dat account, komt ie toch weer terug (actief) en heb je er niks aan. Waarom wil je 'm zo graag verwijderen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Je kan een Quizletaccount niet verwijderen, alleen op inactief zetten. Dus als je vriendin weer inlogt op dat account, komt ie toch weer terug (actief) en heb je er niks aan. Waarom wil je 'm zo graag verwijderen?
    omdat ik het niet nodig vind als hij blijft bestaan als geen van beide nog op komt omdat we geen contact meer hebben met elkaar

    DiamondPrincess schreef:
    (...) omdat ik het niet nodig vind als hij blijft bestaan als geen van beide nog op komt omdat we geen contact meer hebben met elkaar

    Er zijn nog zoveel accounts hier op Quizlet die niet meer gebruikt worden, dus ik denk niet dat het zoveel anders is? Als jij er niet meer opkomt en zij ook niet, heb je er toch ook niet veel last van. En anders, als je d'r wachtwoord weet, dan kun je 'm alleen op inactief zetten - niet verwijderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.