Vanmiddag was ik met een meisje van mijn school naar het "winkelcentrum" bij ons in het dorp geweest want zij moest daar wat kopen. Daarna gingen we even langs de snackbar om wat te eten. We zaten daar dus aan een tafeltje, ik keek even naar buiten en ik zag een groepje jongens in een hoek staan energy te drinken. Of nou ja, jongens? Volgens mij waren ze nog geen eens 7 jaar oud. Ze gedroegen zich "stoer" en liepen tegen fietsen aan te trappen en op de grond te spugen et cetera. Sorry hoor, maar ik vind dit écht niet normaal voor kinderen die nog zo jong zijn.
Even later liepen we terug richting mijn huis en we kwamen die jongetjes weer tegen, ze begonnen heel brutaal naar ons te roepen van: "Hey meisje! Wat liep jij naar ons te kijken." o.i.d maar het kwam echt heel brutaal hun mond uit. Ik vind dit serieus te ver gaan. Vroeger op die leeftijd hadden wij nog geen iPhone's.. mochten wij geen energy drank en gedroegen we ons niet als 17-jarige. Vroeger speelden wij nog gewoon buiten in de speeltuin. Of we speelden met action man/andere poppen of we waren binnen aan het knutselen.
Ik vind dit so fucked up.. waar gaat deze wereld naar toe, jongens? *zucht*
Heb jullie wel eens zoiets meegemaakt waarvan je ook hetzelfde dacht als hierboven?
But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.