• (omdat beide foto's op het openbare forum verschenen zijn, neem ik aan dat ik ze mag posten.
    Sorry indien niet.
    De tweede is mét Jarne, trouwens, kwestie van toch volledig te zijn. (krul))
    En dat is Lotta, natuurlijk! Gefeliciteerd met je verjaardag, meid! Veertien al, wat gaat de tijd toch snel! WANT HAPPY BIRTHDAY! Oké, het is nog niet de achttiende, maar ik heb niet de intentie tot twaalf uur op te blijven omdat ik dan welgeteld vijf uur en drie kwartier slaap heb, ervan uitgaand dat ik direct in slaap val. Dus, let's pretend dat het al de achttiende is!

    En dan nu het interessante aan dit topic. Het is je verjaardag en dat moet gevierd worden. Aangezien niemand een zak heeft aan virtuele taart, krijg jij gewoon virtuele berichtjes van iedereen van wie we uitgepluisd hebben dat je er goed bevriend mee bent. Of dat hopen we toch allemaal - ik spreek nu voor allemaal, maar allemaal heeft dit niet gezegd. However, ik hoop dat je niet opeens bij een bepaalde naam denkt "wie's dat nou weer". Had ik niet beloofd het interessanter te maken? Okay, here we go. Omdat ik op het moment dat ik dit typte nog niet alle berichtjes had, komt het mijne gewoon het eerst. En ik heb een paar berichtjes nog niet omdat we te laat contact opgenomen hebben met elkaar, maar die komen nog wel! (:

    Lieve, lieve Lotta

    Je bent een schat, maar dat wist je al. En je bent veertien, wat betekent dat je voor een paar dagen nog de meest awesome leeftijd ooit hebt. :Y) Dat terzijde, want jij hoeft geen awesome leeftijd te hebben om awesome te zijn. Ik weet niet exact wanneer ik je heb leren kennen (wat ben ik toch een slechte vriendin, lol. :') Iedereen schrijft in zo'n verjaardagstopics altijd een hele historie, maar die heb ik niet, haha) maar ik weet wel dat als God bestaat, hij er voor wat tussen gezeten moet hebben, want God I'm happy that I met you. Ondertussen is het al een jaar of twee dat ik je ken, geloof ik. Veertien - ik geloof er geen bal van, om eerlijk te zijn. Als ik jou zie of tegen jou spreek, zou ik zweren dat je een oma bent die vol met levenswijsheden zit (oké, niet als ik jou zie, want da's een belediging, maar je weet wat ik bedoel. :')) en vol met goede bedoelingen en fantastisch advies en zo. (Godjes wat voor zin was me dat nou weer. Verbeter jij 'm? :Y) Maar het is je verjaardag, dus je hoeft niet te verbeteren. Of juist wel, it's up to you). Hoe dan ook, het is verdomd lastig niet af te wijken omdat er over jou zoveel dingen te vertellen vallen die zo fantastisch zijn dat ik het allemaal wil vertellen, wat nog niet zou gaan als ik er "negen duust" (zoals op die pulls (krul)) pagina's over schreef.
    Om het allemaal even samen te vatten: Je bent een fantastisch mens en god wat ben ik blij dat ik je heb leren kennen, zowel in het echt als hier. Bedankt om te zijn, lieverd, en geniet met volle teugen van je verjaardag. <3

          - Leah


    Lieve Lotta

    Ik zou kunnen zeggen hoe een geweldig persoon je bent, en hoe belangrijk je wel niet bent voor Q, maar dat ga ik lekker niet doen.(cat)
    Lotta, je bent in deze ... hoeveel zal het zijn? Drie/vier jaar? veel meer een vriendin voor me geworden dan de gemiddelde "vriend" in het echt en eigenlijk ook op Q. Ik heb je zien groeien van Uglywitch tot Giraffe en ondanks enkele ups en downs kwamen we er altijd samen uit. Jij hielp mij met mijn problemen en ik hielp jou altijd zoveel ik kon, als er iets anders een vriendschapsband schept weet ik het ook niet meer.
    Je ziet zelf soms het mooie en goede van jezelf niet in, totaal onterecht naar mijn, en ieder anders, mening op deze site. Gelukkig staan er dan tientallen mensen klaar om je duidelijk te maken dat je wel een goed en lief en gewenst persoon bent en dat ga ik er nu nog eens dieper indrukken!
    Ik wens je een heel erg fijne verjaardag toe, 14 alweer! En hopelijk tot in Antwerpen waar we elkaar hopelijk eens in het echt zullen ontmoeten en waar ik je hopelijk kan inwijden tot mijn meer dan enkel online vriendenkring!:Y)

    x
    Jarne

          - Jarne


    Lieve, leuke, lollige (en nu natuurlijk heel erg jarige, maar dat allitereert wat minder) Lotta,

    Gefeliciteeeeerd! Heel veel knuffels, koekjes, taart en cadeautjes voor jou, want onze allerliefste Benjamin-bèta is nu veertien. Hier een spectaculair Happy Birthdayliedje voor jou, omdat je zo'n spectaculair mens bent. Je bent een schat. ^^(Of misschien een iets snellere variant?)

    Hele dikke verjaardagsknufs,
    Jip



          -Jip


    Lieve Lotta

    Allereerst een gelukkige verjaardag, nog vele jaartjes en hopelijk veel cadeautjes!

    Ik weet niet precies wanneer ik je heb leren kennen hier, maar vanaf de eerste moment vond ik je al een ontzettend lieve meid die heel erg verstandig is voor haar jonge leeftijd. Onze gesprekken zijn altijd erg gezellig, al spreken we elkaar nu wat minder dan vroeger. Het was ontzettend leuk om je op 25 juli 2015 te meeten in Leuven, je was een super lieve en gezellige meid, ondanks je ons vertelde dat je niet echt een sociaal iemand bent. Ik kijk er zeker naar uit je ooit nog eens te meeten!

    Geniet van je speciale dagje en niet te zat, he!

    xx Sylvie

          - Sylvie


    Omg, mijn lottapatata! Je bent gewoonweg veertien geworden! Het is bij lange nog een 16 of 18, maar ach, veertien wezen was het beste tijd van mijn leven. Dus het is in mijn ogen wel zeker een mijlpaal!
    Kon ik je maar vast pakken en een dikke knuffel geven, want die verdien je op deze dag. Dus Lotta, van harte gefeliciteerd en geniet vooral van deze dag.
    - een dikke knuffel en een vette zoen op je wang.

    - Gail


    Hey, Lottpatata!

    Lieve schat, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent een hele leuke, lieve meid. In het begin toen ik je leerde kennen stond ik verbaasd van je slim- en volwassenheid voor jouw leeftijd. Dat was iets wat ik nog niet veel vaker was tegengekomen van mensen van jouw leeftijd en je had er dan ook direct mijn respect mee te pakken.
    Maar natuurlijk is dat niet het enige leuke aan je. Weet je de Tinychat tijden nog? Dat was ook echt ge-wel-dig!

    Lieve Lot,
    Ik hoop dat je de beste verjaardag ooit zult hebben en dat er nog heel veel meer bij zullen komen. Dat we nog veel van je zullen meemaken hier op Quizlet en dat dit je beste jaar zal worden tot nu toe.
    Happy birthday. ^^

    - Yolanda


    Goed, nu we dat dus gehad hebben, gaan we toch maar over naar de taart, want we willen niet dat mensen skippen je een gelukkige verjaardag te wensen omdat er geen taart is, toch? We hebben dit keer voor de authentieke (onderhand veertien jaar oude, als het aan de films lag, maar dat past wel bij je leeftijd. Wedden dat ze gewoon van naam vergist hebben?) Harry Potter-taart, en geen Muggle-made HP-taart. Because you're a true wizard! Je gebruikt er maar één of andere muticipleerpspreuk op, want om deze te bemachtigen, hadden we geen energie meer over nog andere taart te kopen. :Y) But you're totally worth it!



    Barst allemaal los met jullie verjaardagswensen aan Lotta, want waarom ook niet? Voor zo'n lief meisje heb je toch alles over?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 5:47 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd alvast!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha, het meest op tijd verjaardagstopic ooit. ^^ Maar gefeliciteeeeeerd, Lotta! Moge deze verjaardag gevolgd worden door nog vele andere. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, het meest op tijd verjaardagstopic ooit. ^^ Maar gefeliciteeeeeerd, Lotta! Moge deze verjaardag gevolgd worden door nog vele andere. *O*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Square schreef:
    Haha, het meest op tijd verjaardagstopic ooit. ^^ Maar gefeliciteeeeeerd, Lotta! Moge deze verjaardag gevolgd worden door nog vele andere. *O*


    Jah. (joehoe) Anders was het zes uur te laat geweest, dus da's vier uur en een kwartier meer op tijd. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lotta!

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, het is nog wat vroeg, maar daarom niet minder gemeend. Ik heb je de afgelopen tijd leren kennen als een slimme jongedame die haar nek uit steekt op alle gebieden (Sorry, die grap moet ik maken vanwege je Giraffe-heid). Ik kan dat wel waarderen, dat maakt je een leuk iemand om mee te praten.

    Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt morgen, hoe het ook loopt met de -ietwat overgeile- vriend in spe, oh en ondanks het sporten en school. Vergeet niet dat je niets hoeft te bewijzen, je bent echt een topper.

    Geniet van je dag, ouwe!


    Sarah = ongewoon sexy

    Oh my god. Wat een ontzettend lief topic! Ik voel me nu al een beetje jarig, hahaha. Die berichtjes maken me echt helemaal blij. Echt superleuk dat jullie dat gedaan hebben voor mij! Ik wil jullie stuk voor stuk echt even allemaal overspoelen met knuffels. c: Wat een lieverds zijn jullie. Echt, dankjewel, iedereen. <3 Hier word ik zo vrolijk van!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gefeliciteerd alvast! Geniet van je dagje. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gelukkige verjaardag alvast!


    16 - 09 - '17

    Alvast happy birthday, Lot! ^^
    Als het goed is komt mijn berichtje dr zo later bij te staan in de beginpost. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een leuke foto's trouwens! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! (:


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd alvast! ^^

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 23:39 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Happy birthdayyyyy Lottaaaah! Ik mis onze gesprekken wel D: But you're awesome. En je houdt van geweldige muziek. Jij bent geweldig. Ik hoop dat je verjaardag ook geweldig is! (:
    Ik wou cool zijn en dit om 0:00 schrijven, maar dat is mislukt D: die stomme 1 minuut -.-

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 0:03 ]


    I don't think you quite understand, honey

    Gelukkige verjaardag! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Aaah, lieve leuke Lotta. Van harte gefeliciteerd met je veertiende verjaardag!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.