• OMG het vorige topic was al meer dan een jaar dicht Ö

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 17:56 ]

    OMG?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Phoebus schreef:
    (...)
    OMG ik lees echt al-tijd alles voor boekverslagen en soms kijk ik de film dan erbij (dat was zo bij Ender's game want jezus wat was dat een goed boek zeg, ik heb hem echt drie keer gelezen en toen wilde ik de film zien)

    OMG maar het was echt saai en soms onrealitisch, we moesten een trailer en een vlog erover maken:
    Voor de trailer heb ik gewoon mijn kennis van de eerste 100 bladzijden gebruikt, want een trailer vertelt nooit alles en voor de vlog heb ik gewoon voorbeelden van dingen die ik niet zo goed vond in de eerst 10 pagina's, en dan niet gezegd dat het allemaal uit de eerste 100 kwam


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lexipedia schreef:
    (...)
    OMG maar het was echt saai en soms onrealitisch, we moesten een trailer en een vlog erover maken:
    Voor de trailer heb ik gewoon mijn kennis van de eerste 100 bladzijden gebruikt, want een trailer vertelt nooit alles en voor de vlog heb ik gewoon voorbeelden van dingen die ik niet zo goed vond in de eerst 10 pagina's, en dan niet gezegd dat het allemaal uit de eerste 100 kwam

    OMG dat werkt ook xd


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Phoebus schreef:
    (...)
    OMG dat werkt ook xd

    OMG die trailer was echt rotslecht


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG weet je nog toen dit topic van forum spelletjes naar off-topic werd verplaatst en jij het volgende toch gewoon weer in forum spelletjes opende?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lexipedia schreef:
    OMG weet je nog toen dit topic van forum spelletjes naar off-topic werd verplaatst en jij het volgende toch gewoon weer in forum spelletjes opende?

    OMG ik ben zo'n rebel :'D Nog een reden waarom ik géén mod moet worden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lexipedia schreef:
    OMG weet je nog toen dit topic van forum spelletjes naar off-topic werd verplaatst en jij het volgende toch gewoon weer in forum spelletjes opende?


    Omg lol


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Phoebus schreef:
    (...)
    OMG ik ben zo'n rebel :'D Nog een reden waarom ik géén mod moet worden.
    OMG je kan anti-mod worden :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lexipedia schreef:
    (...)OMG je kan anti-mod worden :Y)

    OMG zo erg is het nou ook weer niet (cat) Ik respecteer de mods en meestal doen ze hun werk echt goed, maar bij principekwesties kan ik me opwinden (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Phoebus schreef:
    (...)
    OMG zo erg is het nou ook weer niet (cat) Ik respecteer de mods en meestal doen ze hun werk echt goed, maar bij principekwesties kan ik me opwinden (cat)

    OMG ik snap het


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ik leef ook nog


    Omnia mutantur, nihil interit.

    OMG dat dit nog bestaat! D:


    26 - 02 - '16

    Roxette schreef:
    OMG dat dit nog bestaat! D:

    OMG ik dacht ook dat het allang gesloten zou zijn haha


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG we zijn gewoon helden.


    26 - 02 - '16

    Omg dit moet echt even vol raken


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    OMG ja


    26 - 02 - '16