• Voor school heb ik nagellak nodig die goed dekkend is in één of twee laagjes. Alle nagellak die ik bezit voldoen daar niet aan. Dus ik vraag me af welke merken nagellak jullie gebruiken en welke daarvan al snel goede dekking geven. De prijs maakt me niet zoveel uit, zolang het maar goed werkt (en het liefste geen gellak).

    En heeft iemand tips om de nagellak snel te laten drogen? Ik weet dat er druppels of een spray bestaat die nagellak laat drogen, maar ben deze nog niet tegengekomen.

    Ik gebruik heel erg graag Essie. Dat is mijn favoriet merk.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 20:04 ]


    What would Emma do?

    Ik heb vaak Sally Hansen miracle gel. Dat is gewoon zonder lamp en werkt als gewone nagellak. Echt helemaal top, blijft ook lang zitten. Dekt in twee laagjes. Essie is ook goed, maar die is minder dik en heeft ook vaak drie laagjes nodig.
    Ik heb bij de big bazaar ooit eens van die spray gekocht waar je het over hebt. Succes!


    The truth is out there.

    Ik zal dan van de week even bij de big bazaar kijken of ze het hebben.

    Ik vind die van L'Oreal heel goed, maar daar heb je minder kleurtjes in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als ik mijn nagels snel moet laten droge, doe ik ze in een laagje lauw water. :Y)


    Your make-up is terrible

    L'Oreal heeft inderdaad goede nagellak.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 19:59 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Essie! En Essence heeft goede sneldrogende topcoat. (Of Catrice)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Essie! En Essence heeft goede sneldrogende topcoat. (Of Catrice)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Scribe schreef:
    Essie! En Essence heeft goede sneldrogende topcoat. (Of Catrice)


    Catrice is inderdaad ook heel leuk om mee te werken :D


    What would Emma do?

    Ik heb alleen maar Essence nagellak (had heel veel verschillende merken maar toen heeft m'n zusje m'n verzameling weggehaald en ben ik pasgeleden opnieuw begonnen) en ik doe eigenlijk maar een laagje per nagel. Vooral de donkere kleuren (donkerblauw <3 ) dekken goed. Hema is ook wel oké als nagellakmerk.

    Essence basecoat en topcoat drogen idd snel.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 21:19 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik had Maybelline New York en die is goed als je veel nagellak op doet en het dus snel uit gaat, maar niet als je letterlijk jaren met een potje doet omdat je nog zoveel andere nagellak hebt staan. Voor de rest weet ik 't eigenlijk niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Die van Mac droogt super snel, maar die is 15 euro en ik vind het prijs kwaliteit niet echt waard. Ze smeert niet echt vlot omdat ze juist snel droogt en in mijn geval blijft ze niet echt goed hangen, maar ik ben elke dag veel met mijn handen bezig en mijn nagels ondergaan dingen die niet echt bij elke standaard persoon past. Dusja mss ben ik geen goede referentie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik gebruik altijd Hema, haha. Het is vrij goedkoop en ik heb een keer een onderzoekje gedaan op de middelbare waaruit bleek dat het veel langer bleef zitten dan nagellak van duurdere merken. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dan moet je sneldrogende nagellak kopen. Essence vind ik ook wel goed C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een potje van L'Oréal en ik ben er helemaal weg van. Hij dekt heel goed en daarnaast droogt hij ook nog eens heel snel.


    "Ignite, my love. Ignite."