• Hij woont in Engeland, ontmoet op een vakantie in Spanje. Het leek allemaal perfect en we hebben nog steeds contact via msn. TOTDAT ik zo stom was om te zeggen dat ik dacht dat het nix meer zou worden vanwege de afstand(huil) maar ik had al meteen spijt dat k t gesegd had ensow, mrjaa..
    het ging dus uit. En een ''vriend'' van hem vertelde me dat het hem niet zo veel uit leek te maken en dat hij al nieuwe vriendinne had. [en waarschijnlijk ook toen k nog met hem had] ik was dus helemaal kapot(huil) en nu blijkt dat hun 2 gwn ruzie hadden en dat hij me wel nog leuk vind [ik vind hem ook nog leuk] maar ik weet dus niet of t egt allemaal gelogen was, wat moet ik doen?!

xx.SweetMemory

Can't break destiny, but i hope destiny is on our side

advies pls? :S

Oke, ik zal proberen je advies te geven...
    Het beste wat je kan doen is aan hun beiden vragen wat er gebeurd was. Eerst aan die vriend, dan aan je ex. [Of anders om natuurlijk...]
    Als je ex dan tog vreemd is gegaan... is ie het niet waard...
    En relaties op afstanden zijn altijd moeilijk... maar als het egt zo hoort te zijn tussen jou en je ex, dan merk je het wel ;) Of je komt hem later nog eens tegen ^_^ gebeurt meestal als je het niet verwacht ;)
    Suc-6, was niet egt veel advies... Maar hopelijk kan je er wat mee.

- Xx Mel -

jaw maar die vriend zegt nu dat hij helemaal nix gesegd heeft en me ex segt dat t niej waar is.. dus kweet nog nix, maar mn vraag is moet k hem weer vertrouwen of niej?

xx.SweetMemory

- zegt:
    do u still love me, Bianca? O.O HELP NU

<< >>Bianca<< >> zegt:
    maybe

omg hoe stom kun je zijn x]

jaw maar die vriend zegt nu dat hij helemaal nix gesegd heeft en me ex segt dat t niej waar is.. dus kweet nog nix, maar mn vraag is moet k hem weer vertrouwen of niej?

xx.SweetMemory

Weird...
    Dus TF zei dat ie niks had gezegd... [LIAR!] en je ex zei dat er niks was gebeurd... Naja, ik ken je ex van beetje praten... en hij lijkt me niet ene om vreemd te gaan eerlijk gezegd...
    Je kunt hem altijd weer proberen weer te vertrouwen... Maar wel op je hoede blijven... Je weet nooit of je iemand kan vertrouwen of niet he...
    Xx Mel

<< >>Bianca<< >> zegt:
    maybe

omg hoe stom kun je zijn x]

Zeggen dat je het niet zeker weet.
    -I dont know-.
    ;) Hij zal het heus wel begrijpen...

Jij alleen kan beslissen over jullie relatie.

Sing the song of the stars for me.

Jij alleen kan beslissen over jullie relatie.

lol drm geeft niemand dus antwoord jullie weten t niej x']

xx.SweetMemory