• Dit is een mindgame en voor de mensen die het spel kennen : I LOST :( .

    Maar goed voor de mensen die het niet kennen hier is een uitleg:


    Rule 1: You are playing The Game.
    You, along with everyone else in the world, always is, always has been,
    and always will be playing The Game. Neither awareness nor consent is required to play.

    Rule 2: Every time you think about The Game, you lose.
    Loss is temporary; as soon as you forget about The Game you stop losing.
    The objective of The Game is to forget that it exists. Good luck.

    Rule 3: Loss of The Game must be announced.
    Every time you think about The Game, and hence lose, you must say so.
    This is the only rule that can be broken, but do you really need to cheat..?

    http://losethegame.com/

    Dus jah ik heb zo net verloren, wie nog meer?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    screw you rick I was going on to 3 years...

    And you forgot one big rule though


    Njah ik dit zijn de officiele basisregels zeg maar,
    Je hebt inderdaad nog de regel dat je de game wint als de president van engeland zegt op internationalr tv the game is off.

    En sommige mensen verliezen maar 1 keer in het half uur.


    With that said , I lost


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Markey schreef:
    Ik heb er 15 jaar lang niet aan gedacht want ik kende het niet. :') Try to beat that. (cool)


    -

    Saltzman schreef:
    (...)

    Njah ik dit zijn de officiele basisregels zeg maar,
    Je hebt inderdaad nog de regel dat je de game wint als de president van engeland zegt op internationalr tv the game is off.

    En sommige mensen verliezen maar 1 keer in het half uur.


    With that said , I lost


    Ja die regels bedoel ik en het is de president van amerika en ik heb ook altijd gewerkt met de half uur regel

    en damnit!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik hield het al 3 hele dagen vol. ;-;


    wat was dit ookalweer

    Homura schreef:
    Ik ben eigenwijs en doe niet mee :'D. En nu alsjeblieft niet aan komen zetten met "maar je doet sowieso mee, je kan niet kiezen, blah blah blah..." Da's bullshit xq. Ik sla ook altijd mensen terug als ze mij slaan omdat ze een gele auto zien. Dan kunnen ze ook wel zeggen dat het niet mag, maar ik sla nu eenmaal gewoon altijd terug, zo ben ik. :Y)


    Rebels


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Rebels

    Ikr :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    Ik ben eigenwijs en doe niet mee :'D. En nu alsjeblieft niet aan komen zetten met "maar je doet sowieso mee, je kan niet kiezen, blah blah blah..." Da's bullshit xq. Ik sla ook altijd mensen terug als ze mij slaan omdat ze een gele auto zien. Dan kunnen ze ook wel zeggen dat het niet mag, maar ik sla nu eenmaal gewoon altijd terug, zo ben ik. :Y)



    26 - 02 - '16

    Ik verloor het spel....


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    FUCK YOU!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Furiosa schreef:
    Houdt dit dan ook nooit op?
    Nooit. Tegenwoordig verlies ik elke week wel een paar keer. Ik heb echt foute vrienden. Al maak ik er zelf ook wel een sport van om de mensen er op een originele manier in te luizen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 19:42 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Damn you. LTG.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dammit, dat was alweer een redelijk tijdje geleden dat ik er voor het laatst aan dacht.....


    Stenenlikker

    Homura schreef:
    Ik ben eigenwijs en doe niet mee :'D. En nu alsjeblieft niet aan komen zetten met "maar je doet sowieso mee, je kan niet kiezen, blah blah blah..." Da's bullshit xq. Ik sla ook altijd mensen terug als ze mij slaan omdat ze een gele auto zien. Dan kunnen ze ook wel zeggen dat het niet mag, maar ik sla nu eenmaal gewoon altijd terug, zo ben ik. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    NOOOOOOO, ik heb er bijna een maand niet aangedacht!!! Wat doe je me toch aan :')


    I wanna be a wizard!


    26 - 02 - '16