Hey guys,
Ik zit echt met een gigantisch probleem. Deze maand oktober heb ik een jaar een relatie met de liefste jongen die ik ooit in m'n leven ontmoet heb. Dit is serieus de eerste keer dat ik zo hard voor iemand ben gevallen en ik kan ook eigenlijk echt niet zonder hem.
Maar hier is dus het probleem: ik ga hem weinig zien. Ik heb een tussenjaar en zit dus het grootste deel van de week thuis, behalve op donderdag vrijdag en zaterdag waarop ik de hele dag werk en dan dus versleten ben.
Hij heeft er zelf voor gekozen om bij de politie te gaan en zit dus van maandag tot vrijdag hele dagen op school. Dat vind ik nog niet eens zo erg, want school is een verplichting en ik zat vorig jaar in mijn examenjaar en had toen doordeweeks ook weinig tijd, en zag hem alsnog elke week.
Maar mijn vriend is dus helemaal gek van voetbal. Klinkt voor sommigen misschien als een bekend probleem. Op zaterdag fluit hij wedstrijden voor de knvb, als scheidsrechter, waar hij wat geld mee kan verdienen. Op zondag gaat hij dus naar Feyenoord toe, waardoor hij dus midden op de dag best wel lang weg is en we niks leuks meer kunnen doen. Ik heb hier veel ruzie over gemaakt omdat ik dat gewoon niet kan, iemand zo weinig zien. Want door voetbal zou ik hem misschien 1 keer in de 2 of 3 weken kunnen zien en dat is voor mij eigenlijk wel te lang.
Hij zei dat Feyenoord vaak om de week een thuiswedstrijd heeft en hij dus om de week weg zal zijn. Vervolgens heeft hij verplichte wedstrijden van de knvb op ZONDAG, waardoor hij dus weer heel lang weg is, de hele dag, zelfs op zijn verjaardag.
Ik zal jullie eerlijk zeggen, this broke my heart. Ik vond 1 keer in de week al weinig, maar mijn relatie voortzetten met mijn vriend die slechtst 8 km verderop woont en hem dan maar 1 keer per maand zien, dat kan ik gewoon niet.
Ik heb ook altijd gezegd dat een lange afstandsrelatie niks voor mij is.
Ik heb hem verteld dat hij mag kiezen tussen mij en dat klote voetbal, maar dat wilt ie niet zegt hij. Hij kan niet kiezen. Maar als ik dan zeg dat voetbal en fluiten hoger op het lijstje staan dan ik, is het gelul volgens hem.
Weten jullie wat ik moet doen, want ik denk dat over een paar maanden, weken, misschien wel dagen, mijn relatie van bijna een jaar gewoon naar de filistijnen is. En ik kan echt niet zonder hem. Wat een dilemma.
PLEASE HELP ME.
live, love, learn, try, believe.