• Ik gebruik nu al een paar jaar Chrome als browser en over het algemeen heb ik er nooit problemen mee gehad. Tot een paar maanden geleden. Toen bleef hij af en toe vast hangen. Dat was wel vervelend maar niet hinderlijk. Nu heb ik echter windows 10 gedownload en nu blijft hij alleen maar vast hangen. Ik wilde zojuist een mailtje sturen naar mijn mentor en bij elke letter bleef Chrome hangen.
    Wie weet wat ik hier aan kan doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien moet je Chrome updaten? Dat je dat perongeluk uit hebt gezet. Ik weet er echt vrij weinig van af. Maar als het om een update gaat is het logisch dat Chrome in Windows 10 nog slechter werkt.


    The truth is out there.

    Misschien een ander browser gebruiken? Ik had dat een tijdje terug constant met safari, en dan ben ik gewoon overgeschakeld naar chrome. Met een ander browser had ik niets van last. Ik weet ook niet waaraan het ligt, maar ik weet wel dat dat mij hielp.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik had dat in het begin hetzelfde met Firefox, maar dat is gewoon over gegaan. Dus ik heb geen idee, sorry.


    wat was dit ookalweer

    Histoire schreef:
    Misschien een ander browser gebruiken? Ik had dat een tijdje terug constant met safari, en dan ben ik gewoon overgeschakeld naar chrome. Met een ander browser had ik niets van last. Ik weet ook niet waaraan het ligt, maar ik weet wel dat dat mij hielp.



    Ik gebruik nu tijdelijk Firefox maar ik vind Chrome echt veel fijner.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bedoel je dat hij, als je op het icoontjd klikt, niet opstart? Dan moet je m gewoon eens verwijderen en herinstalleren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Bedoel je dat hij, als je op het icoontjd klikt, niet opstart? Dan moet je m gewoon eens verwijderen en herinstalleren.


    Nee. Hij start op. En ik kan overal gewoon op maar hij blijft gewoon kei vaak vast hangen en dan komt de melding: Chrome reageert tijdelijk niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb daar ook last van gehad, na Chrome jaren zonder problemen te gebruiken.
    Nu gebruik ik Mozilla Firefox en ik vind het veel fijner en sneller werken. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb ook problemen met Chrome. Eerst wilde hij niet openen, uiteindelijk was het over en kon ik gewoon op quizlet gaan. Een week later vertrouwt hij quizlet niet meer en werk ik nu met explore (wat iritant is met die grote balk onderin)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.