• Hallo iedereen!
    Ik ga een verhaal schrijven over de eind jaren vijftig (de jaren na de oorlog) in Amerika.
    Toendertijd begon de periode aan te breken van de nozems, de hippies en de provo's.

Nozem: Nozem is een Nederlands woord dat werd geïntroduceerd in 1955. Hiermee werd een destijds nieuw type jongeling aangeduid: zelfbewust en vaak agressief, gekleed in spijkerbroek en leren jack en uitgedost met vetkuif, hangend op zijn buikschuiver voor de snackbar.

Dit verhaal gaat over een jonge nette vrouw die in contact komt met een nozem en zich steeds verder af gaat stoten van het gedrag dat haar ouders van haar verlangen. Dit gebeurde zeer veel in die tijd.
    Rock'n Roll muziek maakte zijn opkomt en seks werd steeds een lichter onderwerp. Artiesten zoals Elvis Presly en James dean werden grote idolen.

Ik zoek een verticale cover die zicht focust op Amerika in die tijd.
    In de cover wil ik graag foto's van:
    Een jukebox (voorbeeld)
    Auto's (voorbeeld)
    Een stelletje (voorbeeld)
    Uitgaan (voorbeeld)
    Uitgaan voorbeeld
    Idool 1 = James Dean
    Idool 2 = Elvis Presley

Deze hierboven zijn enkel voorbeelden als je zelf nog andere foto's weet, gebruik die dan alsjeblieft, deze heb ik namelijk in haast opgezocht.
    Bij voorbaat dank.

[ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 21:28 ]

Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

Hey, is dit ongeveer wat je zoekt?
    Misschien is hij een beetje te druk, maar ik heb geprobeerd om alle foto's erin te verwerken. Alles kan nog aangepast worden, geen enkel probleem.

Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

Het idee is supergaaf en ik wil juist een drukke cover. Maar ik wilde wel graag wat kleur erin, misschien dat je daar iets mee kan.

En misschien dat die met die jukebox wat duidelijker kan

Is dit wat je bedoelde met wat meer kleur? Als je het niets vindt, kan ik nog wel iets anders proberen.

Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

deze is goed

Dankuh xx