• Hiiii.(:

    Ik ga zondag 20 September naar de Elf Fantasy Fair in Arcen en ik zag dat de vorige keer in Haarzuilens heel veel Quizletters daar heen gingen en dat er ook een meeting was daar.(: Over de aankomende Elf Fantasy Fair was nog geen topic dus ik den kik maak er eentje aan. Zijn er nog meer mensen die gaan?=D

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 22:26 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    ME!!! ME!!!! Whole weekend :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    ME!!! ME!!!! Whole weekend :D


    Ik had het kunnen weten!=') Ik moet wel zeggen dat ik met mijn nicht ben, dus als we meeten daar dan heb ik wel geen eeuwigheid ofzo.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik had het kunnen weten!=') Ik moet wel zeggen dat ik met mijn nicht ben, dus als we meeten daar dan heb ik wel geen eeuwigheid ofzo.='D


    Ja ik ben soort van gebonden aan het LARP veld xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ja ik ben soort van gebonden aan het LARP veld xD


    First time, ik zie wel waar ik kom.=') Ik wil sowieso naar het vuurspugen, dat was daar blijkbaar.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga wel altijd naar Haarzuilens maar Arcen niet. Voor mij is zo'n dagje weg een hele onderneming dus ik ga maar naar eentje. (: Veel plezier though!


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    Ik ga wel altijd naar Haarzuilens maar Arcen niet. Voor mij is zo'n dagje weg een hele onderneming dus ik ga maar naar eentje. (: Veel plezier though!


    Awh ja nest begrijpelijk, arcen is voor mij gelukkig best dichtbij.(:


    You were born original, don't die as a copy.