• Ik had nog iets leuks bedacht voor de site. Het zou mij leuk lijken om zelf de leeftijdskeuring voor een quiz of story te kunnen bepalen.
    Lijkt jullie dat wat? Of juist niet?

    Dat bestaat er toch al?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het wel een goed idee.


    26 - 02 - '16

    Gayle schreef:
    Dat bestaat er toch al?


    Ja, maar ik denk dat zij bedoelt dat je het helemaal zelf kan invoeren? Don't shoot me if I'm wrong..


    26 - 02 - '16

    Dat je gewoon een cijfer invult, of zo? Want je kunt immers al kiezen voor 12+ of 16+. (: Ik denk eigenlijk dat dat wel genoeg is, want het zijn vrij standaard leeftijdskeuringen en als men ieder willekeurig cijfer zou kunnen invullen, zou dat het alleen maar verwarrend maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat lijkt me onnodig. De leeftijdsgrenzen zijn speciaal op bepaalde leeftijden aangepast, op levensfases. Het verschil tussen bijvoorbeeld 12 en 13 is niet groot genoeg om te zeggen dat ze iets niet mogen doen en/of zien.


    everything, in time

    Square schreef:
    Dat je gewoon een cijfer invult, of zo? Want je kunt immers al kiezen voor 12+ of 16+. (: Ik denk eigenlijk dat dat wel genoeg is, want het zijn vrij standaard leeftijdskeuringen en als men ieder willekeurig cijfer zou kunnen invullen, zou dat het alleen maar verwarrend maken.


    Ja, dat vet gedrukte bedoelde ik! (:

    Meraki schreef:
    Dat lijkt me onnodig. De leeftijdsgrenzen zijn speciaal op bepaalde leeftijden aangepast, op levensfases. Het verschil tussen bijvoorbeeld 12 en 13 is niet groot genoeg om te zeggen dat ze iets niet mogen doen en/of zien.


    Hier ben ik het wel mee eens. Zoals al gezegd werd, zijn 12+ En 16+ algemene fasen die in mijn ogen meer dan genoeg zijn. Als je echt vindt dat er nog een andere leeftijd op moet staan, kan je dat altijd in de titel of de uitleg zetten. Dat wordt ook soms gedaan met bijvoorbeeld verhalen voor volwassenen.


    What would Emma do?

    Meraki schreef:
    Dat lijkt me onnodig. De leeftijdsgrenzen zijn speciaal op bepaalde leeftijden aangepast, op levensfases. Het verschil tussen bijvoorbeeld 12 en 13 is niet groot genoeg om te zeggen dat ze iets niet mogen doen en/of zien.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meraki schreef:
    Dat lijkt me onnodig. De leeftijdsgrenzen zijn speciaal op bepaalde leeftijden aangepast, op levensfases. Het verschil tussen bijvoorbeeld 12 en 13 is niet groot genoeg om te zeggen dat ze iets niet mogen doen en/of zien.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik vind het goed zoals het nu is!(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Meraki schreef:
    Dat lijkt me onnodig. De leeftijdsgrenzen zijn speciaal op bepaalde leeftijden aangepast, op levensfases. Het verschil tussen bijvoorbeeld 12 en 13 is niet groot genoeg om te zeggen dat ze iets niet mogen doen en/of zien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury