zeurtopic
Ik voel me op dit moment echt even eenzaam, en ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat.
Ik zit namelijk nu op mijn kamer in Tilburg en ik heb morgen mijn eerste schooldag op de uni.
Morgen word ik ook 18, en oef ik heb nu echt even heimwee. Ik vind het gewoon erg moeilijk dat ik straks alleen wakker word, pas in de middag les heb en waarschijnlijk niemand me in real life gaat feliciteren. En ja ik heb het vandaag al voor mijn familie gevierd, maar eigenlijk was iedereen het vergeten.
Ik kreeg van mijn broers uiteindelijk drie paar oortjes en mannen winterhandschoenen. Deze dingen lagen echt al maanden in de kast en waren niet voor mij gekocht. Het boeit me op zich niks, maarja toen zij jarig waren stond ik wel mooi in de Mediamarkt twee playstation spellen voor ze af te rekenen. Ook is er een ruzie in mijn vriendinnengroep dus van mijn verjaardag vieren voor hen komt waarschijnlijk ook niks te recht, omdat niemand elkaar wil zien of het ook maar uitpraten. Al met al had ik gewoon verwacht dat ik op een andere manier achttien zou worden, maar ik voel ook weer zo kinderachtig dat ik het me zo aantrek.
Sorry voor mijn gezeur, maar ik moest het even kwijt
[ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 18:56 ]
Can't control my second personality