Hoihoi!
Ik ben begonnen aan een verhaal genaamd "A magical chaos". Het is een Harry Potter fanfic en ik zou er graag een cover voor willen. Dit is ongeveer de beschrijving van het verhaal, dit moet in ieder geval ongeveer het idee zijn:
Het klinkt als een chaotisch, grappig verhaal en het zou leuk zijn als de cover er ook zo uit zou zien. Ik had al een paar ideetjes, die ik hieronder op een rijtje heb gezet:
-Lichte kleuren, dus geen donkere/sombere cover
-De titel in een vrolijk lettertype
-Op de achtergrond foto's van Hogwarts, zoals de Grote Hal, een gang vol leerlingen, etc; als het er maar een beetje chaotisch uitziet.
Het wordt namelijk een verhaal over Hogwarts dat helemaal ontspoord is, dus het zou wel gaaf zijn als dit ook in de cover terug te zien is. Het doet een beetje denken aan een klas losgeslagen kleuters; het is heel vrolijk en zorgeloos, maar ondertussen is er geen orde en lijkt het op een apenkooi. Dat maakt het idee hopelijk een beetje duidelijker, haha.
Dus, als je tijd/zin hebt, zou je dan misschien een poging willen wagen? (: Ik ben je voor eeuwig dankbaar!
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...