Ik weet dat de mods geen accounts verwijderen, maar als ze permanent geband zijn kan dat toch wel?
Ik had namelijk laatst een heel leuke username bedacht maar die was al bezet door iemand die perm was geband. Die mensen kunnen toch niet terugkomen via dat account.
Xx Gaterne (Maud)
- Home
- Forum
- Suggesties
- Gevangen verwijderen [Afgewezen]
Gevangen verwijderen [Afgewezen] - Suggesties
-
30 aug 2015 - 17:2930 aug 2015 - 17:3030 aug 2015 - 17:32
Volgens mij worden die niet verwijderd vanwege onderzoeksredenen. Er waren tenminste wel redenen waarom die niet verwijderd worden...
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
30 aug 2015 - 17:35Omdat gebande mensen nog wel steeds sporen achter hebben gelaten (topics, reacties) kan je niet zomaar een username vrijgeven, dat zorgt voor verwarring.
"She was fury, she was wrath, she was vengeance."
30 aug 2015 - 17:3630 aug 2015 - 17:39Gaterne schreef:
Maar dat verwijder je dan toch gwn
Volgens mij is het wel wat ingewikkelder dan dat." icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "
30 aug 2015 - 17:46Gevangen, lol.
Je kan het niet zomaar verwijderen, dan krijg je 'gaten' in Quizlet, in de topics en al, quotes die niet meer kunnen bestaan, mensen die op lucht reageren. Daarbij verwijder je ook de IP die geband is, dus kunnen ze zich dan weer aanmelden, wat ook niet de bedoeling is.Your make-up is terrible
30 aug 2015 - 17:47Ik denk dat dat met bepaalde namen, echt niet kan en alleen maar voor ophef zou zorgen.
wat was dit ookalweer
30 aug 2015 - 17:48Dil schreef:
Ik denk dat dat met bepaalde namen, echt niet kan en alleen maar voor ophef zou zorgen.
Dat snap ik dan weer wel30 aug 2015 - 17:49Furiosa schreef:
Gevangen, lol.
Je kan het niet zomaar verwijderen, dan krijg je 'gaten' in Quizlet, in de topics en al, quotes die niet meer kunnen bestaan, mensen die op lucht reageren. Daarbij verwijder je ook de IP die geband is, dus kunnen ze zich dan weer aanmelden, wat ook niet de bedoeling is.
Dat is waar. Ik denk dat dit 'afgewezen' betekent?30 aug 2015 - 19:19Nikki geeft daar al een hele goede uitleg. ^^
Je zou het ook niet leuk vinden, moest je ook het strafblad van die permanent gebanden mee overnemen. ;)I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
30 aug 2015 - 19:25Op fora van actieforum is het zo dat de naam van een verwijderde user permanent in 'Gast' veranderd - gewoon standaard van mensen die niet in de ledenlijst staan, dus ook voor de subfora die open zijn voor niet-leden. Eigenlijk vind ik dat wel een goede oplossing, maar het kan zowel bij mods als bij users voor wat verwarring zorgen, ja.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
30 aug 2015 - 19:3030 aug 2015 - 20:0030 aug 2015 - 20:48