Verliefd zijn is soms echt vervelend. Al zeker op dat type jongens.
*persoonlijke ervaring* Ik wilde het zo vaak uitmaken met mijn ex, maar ik was nog verliefd op hem, en ik wilde het respectvol doen, maar ja, dan maakt hij het uiteindelijk uit via sms. Sommige jongens kunnen je echt vanalles laten voelen, en de eerste keren dat een jongen bepaalde dingen met je doet voelt het altijd heviger. Maar dat zegt niet dat ze de ware zijn. Ze kunnen verliefd zijn, en soms zich gedragen als een gentleman, maar vergeten de belangrijke dingen; een echte gentleman is dat niet om jou onder de indruk te laten zijn, maar door jou repect te geven. Respect is eerlijk zijn, en ook begrip hebben. En deze jongen heeft waarschijnlijk niet zo veel begrip voor jou. Hij kan lief zijn in vlagen, naar wat ik begrijp, maar hij snapt the big picture niet. Jij bent 14, en op die leeftijd heb je meestal, al zeker als meisje, minder seksuele behoeftes dan iemand van 17. Sommige jongens zien het dan als afwijzing als je daar niet blij van wordt, of worden onzeker er van. *einde persoonlijke ervaring*
Maar serieus, dickpics? Ik had niet verwacht dat mensen dat serieus deden.
Wat je het beste kunt doen is duidelijk zijn. Gewoon zeggen wat je wel en niet wilt, en daarbij vermelden hoe jij je voelt door zijn gedrag. Verder als je geen zin hebt in nog meer seksueel contact is het makkelijker om buitenshuis af te spreken of te daten. Ga naar de bioscoop, haal ijs samen, loop hand in hand. Als dat niet werkt (of als hij dat niet wilt) laat hem dan moeite doen te laten zien dat hij van jou houdt. Geen sms'jes sturen als hij niet reageert, wordt eens boos als hij jou boos maakt (serieus, boos worden kan wonderen doen), laat zien dat je ook een mens bent.
Good luck
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder