Mag gesloten worden
[ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 0:14 ]
"Nothing is True. Everything is Permitted"
Mag gesloten worden
[ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 0:14 ]
Onderstaand is een beetje mijn visie op hoe m'n karakters over de andere denken.
Don't kill me if I'm wrong please.... (voel je echter wel vrij voor commentaar etc.)
is er iemand die op basis hiervan misschien een relatie uit te schrijven? (welkeen dan ook)
(sorry voor het nogmaals vragen hiervan)
Freyja Regina Brynhildr Faulkner
Ik heb wel interesse, hoor. ^^
Misschien ga ik ook nog zoiets uitwerken. Dan kan iedereen wel peilen wat mijn personages van de andere karakters denken. (:
Edit: Nog even over Tygo en Lucca, ik denk zelf niet dat Lucca iemand snel aan zou vliegen, maar hij is wel het type dat anderen verbaal gezien zal uitlokken. Misschien probeert Lucca Tygo steeds uit te dagen, om te kijken hoe ver hij kan gaan voordat ze elkaar echt in de haren vliegen? Dus dat ze eigenlijk beide een beetje op ontploffen staan. :')
[ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 22:40 ]
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
Ik heb ook een lijstje gemaakt. Ik hoor graag op en aanmerkingen.
Kevin Daniel Wilson
[ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:48 ]
Bowties were never Cooler
Talisa schreef:
Ik heb wel interesse, hoor. ^^
Misschien ga ik ook nog zoiets uitwerken. Dan kan iedereen wel peilen wat mijn personages van de andere karakters denken. (:
Edit: Nog even over Tygo en Lucca, ik denk zelf niet dat Lucca iemand snel aan zou vliegen, maar hij is wel het type dat anderen verbaal gezien zal uitlokken. Misschien probeert Lucca Tygo steeds uit te dagen, om te kijken hoe ver hij kan gaan voordat ze elkaar echt in de haren vliegen? Dus dat ze eigenlijk beide een beetje op ontploffen staan. :')
Mijn brein breint zoals het breint.
Ender is ook klaar! I'm actually really happy with him, although het innerlijk weer super shitty geschreven is. Ik ga proberen morgen met hen te schrijven en anders vrijdag of dit weekend. Is er iemand die wil meeten met Ender of Jemma of zo?
Ohn, also relationships.
@CalTHood en CiriOfRivia: Ik zag dat jullie een lijstje hebben gemaakt, maar aangezien ik Ender nog wat heb veranderd, weet ik niet of jullie die suggesties nog willen aanpassen. Wat Jemma betreft...
Jemma en Freyja: Ik denk dat Jemma en Freyja inderdaad niet meteen de beste vriendinnen zouden worden. Ik denk dat Jemma wel enig respect voor haar zou hebben en ook een klein beetje geïntimideerd zou zijn door Freyja, maar voor de rest niet veel van haar zou vinden.
Jemma en Michael: First of all, height difference, holy fuck Ik denk dat Jemma eerst ook wat geïntimideerd zou zijn door Michael (door wie niet though), maar dat ze hem uiteindelijk leerde 'kennen' en hem begon te respecteren voor zijn rechtuitheid (that's not a word, but whatevs) en such. Ik denk dat ze misschien zo'n vreemde broer-zus/vrienden soort van relatie kunnen hebben. Het kan botsen, maar over het algemeen komen ze wel redelijk overeen. What say you?
En ten slotte Jemma en Kevin: (lol iedereen wil mijn Jemma-baby beschermen) ik vind je idee leuk en heb er niks aan toe te voegen eigenlijk (:
kindness is never a burden.
@Greedling: Ik heb Kevin's lijstje iets aangepast
[ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:49 ]
Bowties were never Cooler
Greedling schreef:
Ender is ook klaar! I'm actually really happy with him, although het innerlijk weer super shitty geschreven is. Ik ga proberen morgen met hen te schrijven en anders vrijdag of dit weekend. Is er iemand die wil meeten met Ender of Jemma of zo?
Ohn, also relationships.
@CalTHood en CiriOfRivia: Ik zag dat jullie een lijstje hebben gemaakt, maar aangezien ik Ender nog wat heb veranderd, weet ik niet of jullie die suggesties nog willen aanpassen. Wat Jemma betreft...
Jemma en Freyja: Ik denk dat Jemma en Freyja inderdaad niet meteen de beste vriendinnen zouden worden. Ik denk dat Jemma wel enig respect voor haar zou hebben en ook een klein beetje geïntimideerd zou zijn door Freyja, maar voor de rest niet veel van haar zou vinden.
Jemma en Michael:First of all, height difference, holy fuckIk denk dat Jemma eerst ook wat geïntimideerd zou zijn door Michael (door wie niet though), maar dat ze hem uiteindelijk leerde 'kennen' en hem begon te respecteren voor zijn rechtuitheid (that's not a word, but whatevs) en such. Ik denk dat ze misschien zo'n vreemde broer-zus/vrienden soort van relatie kunnen hebben. Het kan botsen, maar over het algemeen komen ze wel redelijk overeen. What say you?
En ten slotte Jemma en Kevin: (lol iedereen wil mijn Jemma-baby beschermen) ik vind je idee leuk en heb er niks aan toe te voegen eigenlijk (:
Ik heb me ook eens bezig gehouden met Tygo en relaties (':
Mijn brein breint zoals het breint.
@CiriOfRivia:
Haha, ik denk ook dat Jemma nu en dan wel eens geïrriteerd kan worden door Michaels sigaretten (':
Freyja & Ender — I like it en ik denk ook dat Ender wel veel respect voor haar zou hebben en de orders meestal wel zal opvolgen, tenzij hij honderd procent zeker is dat er een beter idee volgt. Dat rokkenjagen en zijn materialistisch trekje zijn twee dingen die eigenlijk niet zo heel erg opvallend zijn aan Ender, though. Hij is heel erg professioneel op dat vlak en zal dus nooit tijdens een missie zich laten afleiden door een vrouw. Evenals zijn egoïstisch trekje. Deze valt eigenlijk niet zo heel erg veel op, aangezien hij het meeste opkropt. Ik kan inzien dat Freyja daar wel geërgerd door kan worden, maar tijdens een missie komt het doel op de eerste plaats en de rest is bijzaak, though. So idk. Ik denk dat ze gewoon wel respect voor elkaars kunnen hebben, maar soms ook eens zwaar kunnen botsen. Geen vrienden, geen vijanden. Gewoon bondgenoten... kind of?
Michael & Ender — Same here, I agree with most of it, behalve dat er weer een soort van nadruk op dat rokkenjagen wordt gelegd. Dit is eerder in zijn privé en ik denk niet dat dat mensen zo veel kan irriteren wanneer het niet voor hun neus gebeurd? Natuurlijk heb je wel een punt over dat hij zich niks aantrekt van hun gevoelens of problemen. Misschien dat er ooit iets is gebeurd tussen Ender en één van Michaels vrouwelijke vrienden or something? To spice things up, hehe (': Want over het algemeen kan Michael Ender weinig schelen. Hij staat hoger geplaatst dan Michael doordat Ender in het Elite Team zit, dus zou hij niet meteen zijn hersenen breken over de andere jongeman. Ik denk dat Ender Michael vooral irritant zou vinden en al zeker wanneer die laatste probeert zijn systeem te hacken xd Ender zou hem ook wel eens een irritante strontvlieg durven noemen.
@CalTHood: Ik denk dat Ender Kevins naam wel zou weten en diens Card, maar voor de rest niet erg veel omdat het ook niet noodzakelijk is voor hem. En zoals hierboven ook al staat is dat materialistische niet zo heel duidelijk, though. Zeker niet wanneer je mensen niet goed kent. Tenzij Kevin op roddels steunt, natuurlijk (': Maar ik zou ook wel zeggen dat het nu en dan eens kan botsen tussen de twee. Dus ik stel voor dat ze gewone kennissen zijn die weinig over elkaar weten? En aangezien ze niet in hetzelfde team zitten, hebben ze ook weinig behoefte daaraan?
@Liesje: Ender en Tygo is inderdaad een no-no, hehe. En Jemma en Tygo zijn we aan het bespreken.
Ik ga ook eens een lijstje maken voor de rest. Honestly, je mag ervan uitgaan dat Jemma geïntimideerd is door iedereen die ze niet kent en dat Ender meestal geen mening heeft over mensen die hij niet goed kent xd
Zachary Charles Morani: Jemma would be totally intimidated by his appearance. En wanneer ze hem iets beter zou leren kennen, denk ik wel dat ze hem zou mogen.
Lucca Francisco Diosa: zelfde als bij Zachary, but we gots this already... kind of. Tenzij je nog een idee hebt?
Asya Yelena Ivanov: ik heb Ender nu ook afgewerkt, so idk. Ik denk dat hij haar wel zou mogen, op zijn eigen vreemde manier. Ze zijn een beetje hetzelfde (kind of) so idk. Ideeën? Jemma zou geïntimideerd zijn door haar (big shocker there) maar ook veel respect hebben voor de vrouw. Hoewel ze natuurlijk ook heel jaloers is van haar onafhankelijke houding en het feit dat ze gewoon flawless is. Ik kan ook Jemma ook wel hetzelfde zien doen als Beca in Pitch Perfect 2, telkens wanneer ze de Duitse vrouw (don't know her name) ziet. klik
Ik begin zo meteen aan mijn eerste stukjes. Is er iemand die toevallig al wil meeten?
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
Napoleon is vrij, ook al is zijn rol nog niet compleet af. x) Ik ben hem nu aan het afwerken.
help
Ik heb Jemma at anyone's service en Ender die ik hopelijk woensdag kan schrijven ^^