@Rockbell
Voor Ender en Freyja denk ik dat het iets gaat zijn van wie krijgt het eerst grijs haar van de ander?
correct me if I' m wrong, maar ik heb zo het idee dat Ender niet snel gaat toegeven dat hij ongelijk heeft en dat luisteren naar een ander wel eens lastig is, ook als die persoon degene is die de boel moet regelen.
Met Michael en ender is het vast koude oorlog. Beide hebben het hoog in hun bol en denken allebei dat ze de beste zijn, wat hen niet bepaald vrienden maakt, maar eerder bittere rivalen.
Jemma kennen ze vast beide niet echt goed, gezien ze in een ander team en een andere klas zitten.
@Rivetra
Ik denk niet dat Michael echt met Napoleon om gaat, andere klas en ander team enzo
Freyja is een ander verhaal. Die werkt wel rechtstreeks met hem samen en ik (als je het goed vind) heeft misschien enig vermoeden (of kennis) van z'n andere kant. Misschien dat ze, indien ze ervan weet, toch wel een oogje in het zeil houd. De kennis ervan kan ze opgedaan hebben op een missie ofzo, wanneer het eens dreigde anders te gaan dan gepland, omdat hij afweek vanwege z'n duistere zijde en ze er zo achter gekomen is?
@CalTHood
De teams kennen natuurlijk hun andere leden, daarnaast kennen de classes elkaar ook wel.
Daarnaast is er ook wel een zekere kennis van elkaar tussen de teams onderling, al zal dat wel minder zijn dan de mensen van je eigen team of klas
"Nothing is True. Everything is Permitted"