• Hallo allemaal.

    Ik heb een suggestie die ik graag met jullie wil delen en ik hoop dat ik niet de enige ben die hier tegenaan loopt. Het verschil tussen de hoofdletter i en de letter L zijn te klein. Als je bijvoorbeeld een username neemt waar beide letters in voor komen of waarbij je de ene letter vervangt door de ander, kan dat voor veel verwarring zorgen; daarom mijn suggestie.

    "Een duidelijker verschil tussen de hoofdletter i en de letter L"

    Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

    Ben jij voor een duidelijker verschil tussen hoofdletter i en L?

    44.1% (15 stemmen)
     
    Ja

    47.1% (16 stemmen)
     
    Nee

    8.8% (3 stemmen)
     
    Anders


    26 - 02 - '16

    Ik ben voor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat voor verschil wil je zien dan?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eh, daarvoor moet je dus het hele lettertype gaan veranderen, dat vind ik iets overdreven. Ik blijf gewoon stilletjes mensen haten en veroordelen die het doen.


    Your make-up is terrible

    Nope, nope, nope

    Voor veel mensen is het de enige oplossing om de username die ze willen te kunnen nemen, en daarbij, hoe wil je die twee laten verschillen?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Scribe schreef:
    Wat voor verschil wil je zien dan?


    Nou dat als je een username neemt met bijvoorbeeld hoofdletter i erin dat je niet I ziet maar zo'n i zeg maar:


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Nope, nope, nope

    Voor veel mensen is het de enige oplossing om de username die ze willen te kunnen nemen, en daarbij, hoe wil je die twee laten verschillen?


    Dat is mijn probleem juist; als iedereen maar gewoon met letters gaat kloten die teveel op elkaar lijken, veroorzaak je verwarring.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Dat is mijn probleem juist; als iedereen maar gewoon met letters gaat kloten die teveel op elkaar lijken, veroorzaak je verwarring.


    Verwarrend is het wel, daar heb je zeker een punt. Maar ik zie het niet als haalbaar om zoals gezegd dat zomaar te gaan aanpassen. Is het dan niet makkelijker om het verboden te maken volgens de regels?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Verwarrend is het wel, daar heb je zeker een punt. Maar ik zie het niet als haalbaar om zoals gezegd dat zomaar te gaan aanpassen. Is het dan niet makkelijker om het verboden te maken volgens de regels?


    Daar is al eens een topic over gemaakt, door de mods geloof ik, maar ja, velen hebben er kennelijk lak aan.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Daar is al eens een topic over gemaakt, door de mods geloof ik, maar ja, velen hebben er kennelijk lak aan.


    Het is niet verboden, er is een waarschuwing gegeven over de verwarring.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Het is niet verboden, er is een waarschuwing gegeven over de verwarring.


    Je hebt gelijk. Dit is het topic. Ze hebben het in ieder geval liever niet.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Daar is al eens een topic over gemaakt, door de mods geloof ik, maar ja, velen hebben er kennelijk lak aan.


    Dat topic ging erover dat ze het niet graag hebben, maar het niet gaan verbieden.
    Maar als er door een grote meerderheid wordt gezegd dat het vervelend is gaan ze dat misschien wel herbekijken, ik zeg misschien, want ik weet ook niet hoe de mods daar zelf tegenover staan.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Nope, nope, nope

    Voor veel mensen is het de enige oplossing om de username die ze willen te kunnen nemen, en daarbij, hoe wil je die twee laten verschillen?


    ^Dit. Ik zou het zelf nooit doen, maar ik heb al heel veel mensen gezien die erg blij waren met hun username waar de l was vervangen door een i. Zolang men niet expres verwarring probeert te zaaien, zie ik het probleem niet echt (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat topic ging erover dat ze het niet graag hebben, maar het niet gaan verbieden.
    Maar als er door een grote meerderheid wordt gezegd dat het vervelend is gaan ze dat misschien wel herbekijken, ik zeg misschien, want ik weet ook niet hoe de mods daar zelf tegenover staan.


    Nee, nee. Dat zag ik net ook wel, toen ik het topic weer las.
    Ik hoop ook echt dat het verboden/verandert wordt. De verwarring is ontzettend vervelend.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Nee, nee. Dat zag ik net ook wel, toen ik het topic weer las.
    Ik hoop ook echt dat het verboden/verandert wordt. De verwarring is ontzettend vervelend.


    Ik kon toch niet weten dat je het had opgezocht, onze reacties werden gelijk gepost.(;
    Voor mij hoeft het niet persé, misschien net een strengere regelgeving dat het bijvoorbeeld niet mag bij usernames van gebande users en users die nu nog actief zijn.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik kon toch niet weten dat je het had opgezocht, onze reacties werden gelijk gepost.(;
    Voor mij hoeft het niet persé, misschien net een strengere regelgeving dat het bijvoorbeeld niet mag bij usernames van gebande users en users die nu nog actief zijn.


    Dat zou wel een goede zijn. Ik heb namelijk wel eens gezien dat iemand een i nam terwijl de ander die username zonder i nog steeds had, of vlak erna. Dat vind ik zó confusing.


    Your make-up is terrible