Hey,
Ik heb geen idee of dit topic hier geplaatst mag worden, dus mijn excuses als dit verkeerd geplaatst is.
Ik heb afgelopen zomer niet een top zomer gehad. Dit heeft zo zijn redenen. Ik zat voor de vakantie en tijdens de vakantie, mentaal en deels lichamelijk, niet lekker in mijn vel. Ik ga verder niet op de details in want dat heb ik deze vakantie al te vaak gedaan, maar ik heb jullie hulp nodig.
Ik pieker enorm veel, denk heel snel negatief en nog meer van dat soort dingen. Ik voel me vaal opgesloten in mn eigen hoofd en omgeving en ik word knettergek van mn gedachten.
Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die dit herkennen en die eventuele praktische tips hebben. Ik weet dat afleiding zoeken helpt, en naar de positieve dingen kijken heb ik ook al geprobeerd maar dat helpt niet echt goed.
Hebben jullie misschien praktische tips voor mij waardoor mijn negatieve gedachtenstroom misschien even afgeleid is? Het liefst zou ik een pijp uit mn hoofd laten komen, die alle negatieve gedachten wegzuigt, maar dat is niet echt haalbaar.
Dus, iemand tips?
Jullie zouden me er enorm mee helpen!
Liefs lluitador
“I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss