• Hoi hoi iedereen!!

    Ik heb even iets raars... mijn zusje is helemaal gek van diddl en binnenkort wordt zij 7 jaar, en ik wil haar graag verrassen met wat diddlplaatjs.

    Het grote probleem is, is dat je het nergens meer kunt kopen!:( Heeft een van jullie misschien nog een diddl verzameling of enkele blaadjes/dingetjes die jullie kwijt willen? Echt de kleinste dingetjes zouden helpen haha, je mag me een pb-sturen :)

    Alvast super bedankt! xxx


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Ahhh jammer, ik heb net vorig jaar mijn gigantische verzameling weg gedaan, ik had het al jaren liggen terwijl ik geen fan meer was dus vorig jaar toch maar allemaal doorgegeven aan anderen. I was the biggest Diddle fan ever.


    The truth is out there.

    Oei ik had vroeger best veel van die dingen maar heb het een jaar of 2 geleden gegeven aan mn tante voor mn toen pasgeboren nichtje


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heb je al op marktplaats gekeken...??


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Heb je al op marktplaats gekeken...??


    Ja, ik heb al wat dingetjes besteld, maar sommige mensen vragen net te veel of willen iever alles in een keer verkopen waardoor de prijs net iets te hoog wordt :(


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Ik had ergens wel wat, maar volgens mij is dat allemaal weg ;o


    26 - 02 - '16

    Neem eens een kijkje bij Kapaza. Ik heb het daar even ingetikt en ben op een hele boel spullen uitgekomen aan een goedkope prijs. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik geloof dat ik nog wat heb liggen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb nog enorm veel liggen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Link 1

    Link 2

    Ik raad vooral de eerste link aan maar de tweede link heeft ook wel leuke spulletjes. Ik hoop dat je er wat aan hebt en alvast gefeliciteerd met je zusje (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb nog wel blokken waar ik wat uit kan halen?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb misschien nog twee knuffels voor je, maar dan moet ik wel even goed zoeken. (:
    Edit: Oh, oeps. Tenzij je alleen maar liever plaatjes hebt, haha.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 19:42 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Op ebay staan er ook heel veel, zeker als je op de duitse gaat kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb 2 knuffels ? Van dat konijn en dat hondachtige beest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En ik heb wrs ook nog wel wat andere kleine dingetjes liggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien in de action ik weet niet echt. Ik ben daar niet zo ne fan van maar ik had wel een paar van die notitie boekjes liggen groene en roze maar ik heb die al weg gedaan


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful