• Het verhaal:

    Een groep jongeren hebben zich ingeschreven voor een soort uitwisselingsproject. De komende maanden reizen ze door heel de wereld rond en ontdekken nieuwe ervaringen die ze later nooit zullen vergeten. Het is een goedkope trip, aangezien ze onderweg verschillenden opdrachten krijgen en per opdracht die ze hebben voltooid krijgen ze een som geld om te overleven. Ze mogen absoluut niet over deze opdrachten praten met andere, tenzij de opdracht al voltooid is. De organisator hoort en ziet alles en je ontvangt het geld niet als je het verklapt hebt. Wat de jongeren met het geld doen is hun eigen keuze, ofwel helpen ze hun teamgenoten, ofwel helpen ze vooral zichzelf en kopen ze spullen voor zichzelf. Sommige opdrachten kunnen veel geld opleveren, andere zijn dan weer wat minder. De jongeren kennen elkaar niet en komen allemaal uit Europa. (Dit kan nog verandert worden naar wereldwijd.) Verder doen ze zelf dus allemaal een studierichting. De leeftijd ligt tussen 18 jaar en 25 jaar.

    Locatie
    Sochi, de reisorganisatie heeft gekozen voor een bekend eiland. Ze besloten om onze 'uitverkorene' bij hun eerste bestemming in de watten te leggen. Buiten hun persoonlijke, geheime opdrachten die zij moeten vervullen krijgen zij bij deze stemming een kleine tip. Niet geheel onbelangrijk:

    "Je bent uitverkorene omdat wij de nodige factor in je hebben gezien, weet waarvoor je hier bent, laat je gevoelens de werkelijkheid niet overvloeden & laat de luxe niet naar je hoofd stijgen."

    Een aantal weken geleden ontvingen onze studenten hun eerste brief, een reisbrochure. Hier in stond als volgt:

    Welcome to winter wonder land!


    Voor jullie volgende reeks opdrachten reizen jullie iets verder af naar het oosten. Inderdaad, niet naar het zonnige zuiden – in tegen deel, een verrassend koude plek. Hier zullen jullie de feestdagen en de jaarwisseling vieren. Jullie reizen af naar een skigebied, in Oostenrijk. Deze plek staat vooral bekend om de hoeveel toeristen die er jaarlijks verblijven. Vanuit het Zillertal – het skigebied – ligt er een pittige bergweg naar het zeer populaire wintersportdorpje Gerlos. Deze afstand is ongeveer 2500 meter. Het is een langgerekt dorp met eigenlijk maar één straat waarlangs de toeristenonderkomen liggen, bestaande uit comfortabele hotels en pensions en een iets minder luxueuze zogeheten Gasthöfe. Hier zijn relatief veel winkels en terrasjes. De organisatie heeft besloten om jullie nog één kleine maand in de watten te leggen. Daarom ligt jullie huisje maar één kilometer van Gerlos af. Jullie delen met twee personen een blokhutje, deze bevinden zich naast het grote ‘centrale’ huis, waar jullie overdag zullen zijn. Het enige adertje onder het gras is dat jullie verblijf precies tussen bergen in zit én het er dus best koud kan zijn. Maar wees voorbereid, de volgende reisbestemming gaat wat exotischer zijn.


    Het huis: Links het centrale meetpoint, recht de kleine blokhutjes die als slaapkamer dienen.



    De jacuzzi
    + het binnenzwembad


    De woonkamer

    Verder is er de mogelijkheid om in de tuin op een miniatuurijsbaan te schaatsen. Ook staat de kelder van het huis vol met ski’s, snowboards en andere winterspullen en winterkleding.


    Blokhuttenindeling:

    Blokhut 1:
    Blokhut 2:
    Blokhut 3:
    Blokhut 4:
    Blokhut 5:


    Enkele voorwaarden

    * Wees vriendelijk, als je niet weet hoe rpg'en ’n elkaar zit, vraag dan iemands hulp, spot ook niet met nieuwelingen, we zijn allemaal wel eens nieuw geweest en liefst hadden wij toen ook graag dat ze vriendelijk waren.
    * Schrijf met plezier!

    Inschrijvingsformulier:

    Naam:
    leeftijd:
    Studie:
    interesses:
    innerlijk:
    uiterlijk:
    belangrijke informatie/geschiedenis:

    Deelnemers:

    Meisjes
    -Sciles
    - EthereaI
    - AlisonAriaEmily ~ Jenna "Jen" Patricia Gracey Marshall
    - Coven

    Jongens
    -Schraeder ~ Maxwell Alexander Wolff
    - Itsuki ~ Hiccup (Hickie) Su
    - Tuck

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 18:17 ]

    Mag ik een vrouwelijke rol?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    Mag ik een vrouwelijke rol?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    jep!

    Zou ik ook een vrouwelijke rol mogen :3


    take me back to the basics and the simple life

    Tuurlijk, ik pas het vanavond aan :)

    Je hebt mijn username verkeerd geschreven. Je schrijft Rhaegal met een 'a' en geen 'e', ook is de 'l' een hoofdletter 'i' :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ohn sorry, ik moest het snel doen

    De L in mijn username is overigens ook een hoofdletter i ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Aangezien er nog geen mannen zijn, wil ik er wel eentje reserveren ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil wel een vrouw reserveren (:


    all because i liked a girl

    Laat ik ook maar met een jongen meedoen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 21:05 ]



    Flo Elizabeth Davis

    “Sometimes things come out of your mouth that you regret later on. Or no, not regret. You say something so razor-sharp that the person you say it to carries it around with them for the rest of their life. ”




    Naam Flo Elizabeth Davis.
    Flo — f l oh — arrow
    Elizabeth — ee l ih z uh b eh th — oath of God
    Davis — d ai v ih s — beloved

    Leeftijd Flo is twintig jaar oud en ze verjaart op twee januari.

    Nationaliteit

    Studie

    Innerlijk

    Uiterlijk

    Geschiedenis

    Extra
    Likes —
    Dislikes —


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een jongen?

    Ja :)