• Je gsmschermglas laten maken? Want mijn gsm is vorige week op de grond gevallen en kapot.
    Ik woon in Belgie dus dat maakt het misschien ook handiger.
    Bedankt voor de hulp al en de moeite.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Als je geen garantie (meer) hebt, zou ik gewoon even googlen wat bij jou in de buurt de goedkoopste optie is. ^^

    Wees in ieder geval voorzichtig als je vader aanbiedt te helpen, want de mijne knipte bij mijn iPod touch het kabeltje naar het aan/uit-knopje door toen hij "even" het scherm wilde vervangen met behulp van een YouTube tutorial. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Als je geen garantie (meer) hebt, zou ik gewoon even googlen wat bij jou in de buurt de goedkoopste optie is. ^^

    Wees in ieder geval voorzichtig als je vader aanbiedt te helpen, want de mijne knipte bij mijn iPod touch het kabeltje naar het aan/uit-knopje door toen hij "even" het scherm wilde vervangen met behulp van een YouTube tutorial. (krul)


    Normaal wel want hij is nog geen 2 of 3 jaar oud.
    Nou zelf ga ik het niet doen hoor. Weet niet eens hoe dat moet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik weet niet in welke regio je woont, maar in Aarschot heb je een goede, en in Antwerpen. In Leuven is ook een, maar die vraagt 200 euro ofzo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Schraeder schreef:
    Ik weet niet in welke regio je woont, maar in Aarschot heb je een goede, en in Antwerpen. In Leuven is ook een, maar die vraagt 200 euro ofzo.


    Ik woon in Oost-vlaanderen :) Aarschot is te ver helaas :)
    Antwerpen zou nog gaan als ik met mijn zus eens tot daar ga.
    Ik heb gisteren al opgezocht of er daar er winkel was en ja :)
    Ja Leuven das ook te ver. En 200 euro is wat teveel.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ik woon in Oost-vlaanderen :) Aarschot is te ver helaas :)
    Antwerpen zou nog gaan als ik met mijn zus eens tot daar ga.
    Ik heb gisteren al opgezocht of er daar er winkel was en ja :)
    Ja Leuven das ook te ver. En 200 euro is wat teveel.


    Die in Antwerpen is in de Nationalestraat. Als je op de Groenplaats bent, moet je de straat in naast KdG-hogeschool, waar de trams rijden. Het is een stukje daarin, op je rechterkant, naast een kapperszaak ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Schraeder schreef:
    (...)

    Die in Antwerpen is in de Nationalestraat. Als je op de Groenplaats bent, moet je de straat in naast KdG-hogeschool, waar de trams rijden. Het is een stukje daarin, op je rechterkant, naast een kapperszaak ^^


    Eum... de Nationalestraat is dat dicht bij de Meir en het station? Want de groenplaats in Antwerpen weet ik niet zijn.
    Ben er maar twee keer geweest :) En voor hoeveel willen ze hem daar laten maken?

    Want vandaag ging ik in twee telefoonwinkelzaken en daar was het alleen maar bulshit dat ze vertelde.
    Ze moesten weten of mijn gsm verzekerd was en zeiden hoeveel het koste maar dat ze het niet konde maken.
    De laatste waar ik bij was zei dat ik het moest laten maken waar ik hem gekocht heb.
    Echt dikke bullshit wat die laatste tegen mij zei.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Eum... de Nationalestraat is dat dicht bij de Meir en het station? Want de groenplaats in Antwerpen weet ik niet zijn.
    Ben er maar twee keer geweest :) En voor hoeveel willen ze hem daar laten maken?

    Want vandaag ging ik in twee telefoonwinkelzaken en daar was het alleen maar bulshit dat ze vertelde.
    Ze moesten weten of mijn gsm verzekerd was en zeiden hoeveel het koste maar dat ze het niet konde maken.
    De laatste waar ik bij was zei dat ik het moest laten maken waar ik hem gekocht heb.
    Echt dikke bullshit wat die laatste tegen mij zei.


    Dat weet ik niet, ik ben er nog nooit geweest, maar ik weet dat hij er is want het is vlak naast mijn school :')
    De Groenplaats ligt aan het einde van de Meir ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zal je wat vertellen, mijn telefoon is vorige week in de wc gevallen en is ook dood (huil)
    Maar als je slim doet doe je het zelfde als mij, kijk op google daat goedkope telefoons, en kijk op forums naar recenties :)


    tiptoe through the tulips...

    Schraeder schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet, ik ben er nog nooit geweest, maar ik weet dat hij er is want het is vlak naast mijn school :')
    De Groenplaats ligt aan het einde van de Meir ^^


    Is dat niet zo een straat dat in een bocht gaat en waar een parking is?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ja ^^ iets voorbij die parking is een Delhaize, en daarnaast is die winkel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Schraeder schreef:
    Ja ^^ iets voorbij die parking is een Delhaize, en daarnaast is die winkel ^^


    O dan weet ik al welke richting ik op moet. Mercie he :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,