Hoi mede-quizletters,
Ik voel me enorm schuldig op het moment, tegenover mijn zusje.
Mijn zusje is 10, bijna 11 en zit al een tijdje op een soort 'Habbo Hotel', dit mocht ze eerst niet omdat ik daardoor veel gezeur heb gehad, maar mijn ouders vonden het toch goed. Op die site zitten vrij veel mensen die je nummer willen en nogal seksueel zijn, dus ik had er al een slecht gevoel over. En nee, online praten met mensen is niet slecht, ik doe het namelijk ook. Maar er zit een verschil tussen fangirlen en sexten.
Maar net zat ik dus beneden, word ze op haar mobiel gebeld. Voordat ik nog kon opkijken had ze het gesprek al weggeklikt, vragen wie het was hoefde ik niet eens te proberen want ik kreeg een boze aanval. Mijn moeder hoorde het mij dus vragen en wou het toen ook weten, al met al is mijn zusje nu dus betrapt en nogal boos op mij. :'D
Ik maak me vooral dus zorgen omdat ze er dus wel mee bezig is, online vrienden. Ik had al eerder kort namen van mensen die ik niet kende gezien, maar ik vroeg me er nooit wat bij af (ik ken bijna haar hele klas, daarom). Persoonlijk zou ik haar nu dus graag vertellen hoe dom het is om je nummer aan iedere persoon te geven die je online ziet, maar ik weet niet echt hoe ik dat moet doen.
Heeft iemand toevallig tips die ik haar zou kunnen geven?
wat was dit ookalweer