Hallo, lezend/schoolgaand Quizlet. c:
Ik heb een beetje een probleem en dat probleem is mijn boekenlijst. Ik ben vorig jaar blijven zitten omdat ik te weinig boeken had gelezen en ik geloof dat dat dit jaar ook weer een valkuil gaat worden, want ik ben ongelofelijk kieskeurig wanneer het op lezen aankomt. Vrijwel alle goedgekeurde, Nederlandse literatuur vind ik echt oersaai of verschrikkelijk frustrerend en hoewel ik me best door een paar saaie boeken per jaar wil worstelen, moet ik er dit jaar zes/acht lezen (hangt ervan af of de twee die ik vorig jaar heb gedaan nog meetellen nu ik ben blijven zitten) en het liefst zou ik daar natuurlijk een paar fijne tussen hebben zitten.
Dit is mijn boekenlijst tot nu toe, met korte meningen, zodat jullie misschien een indicatie hebben van wat ik graag/minder graag lees:
Vijf boeken moet ik echt voor mijn boekenlijst lezen (of dus drie, afhankelijk van of Het Gouden Ei en Twee vrouwen nog meetellen), drie boeken moet ik lezen voor een literair werkstuk dat ik graag over homoseksualiteit in de Nederlandse literatuur wil houden. Als iemand dus nog een boek weet waarin homoseksualiteit een (grote) rol speelt (en dat boek geen Twee vrouwen of Vaslav is), zijn die titels ook erg welkom! ^^
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.