Hoi,
voordat ik aan mijn verhaal begin, ik ga hier sowieso mee naar de huisarts, dus ik ben hier niet om via het internet een soort van eigen diagnose te gaan stellen. Ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen last hebben van hetzelfde als ik.
Het is al erg lang bezig, maar waar het vroeger 1, 2 keer in het halfjaar was, is het nu wel 4 keer per week. Ik ben gewoon met iets bezig, ineens raak ik geïrriteerd, en vervolgens heb ik, zoals mijn vriend en ik het altijd noemen 'kortsluiting in mijn hoofd' waarmee ik bedoel dat ik niet meer helder na kan denken. Ik zeg dingen die nergens op slaan, kraak mezelf helemaal af (normaal gesproken doe ik dat nooit) in mijn hoofd, ga huilen, ik maak van een mug een olifant. Het is op dat moment echt chaos in mijn hoofd. Ik denk dan voor mijn gevoel ook echt 10 keer sneller dan normaal. Het duurt vaak niet lang (5-10 minuten ) maar het is echt heel erg vervelend. Vaak krijg ik het ook gewoon echt ontzettend heet en benauwd. Het is ook meestal als iets in een korte tijd een paar keer veranderd, of ik geen duidelijkheid over iets heb. Voorbeeld: mijn vriend had een raadsel voor me, maar hij had de regels niet helemaal goed uitgelegd. Vervolg, ik snap er helemaal niks van, en krijg weer zo'n chaotische aanval...
Mijn vraag dus, zijn er misschien anderen die hier ook last van hebben? Hoe gaan jullie hiermee om?
X
Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars