• Mm, is het niet een idee, om een dingetje met de geschiedenis van Q. te maken? want ik weet niet of ik de enigste ben maar ik ben dus echt heel benieuwd hoe q. is ontstaan? Hihi.
    xx.


    Okee, het komt er, ik had een pbtje naar Rutger gestuurd en ik kreeg dit terug:

    Rutger schreef op 14 nov 2008 - 10:21:
    RE: Geschiedenis.

    Wat een leuk idee! Ik zal het binnenkort eens gaan maken.

    Groetjes, Rutger


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    wahoe


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Whààà, hip^^


    Tanya is de beste.

    Dat idee had ik ook, 'Over Quizlet'. Mups had gezegd dat ze het door zou geven maar aan Rutgers enthousiaste reactie te zien is mijn bericht kennelijk niet overgekomen.
    Ik had hem ook rechtstreeks moeten PB-en ipv een topic te openen >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien dat Rutger daar een blog over zou maken, fzù?:3
    x.


    ok

    kwil 't ook weten ! ö
    x3


    Some people make the world special just by being in it

    jaaa,kwil het ook weten :D!!
    hopelijk komt die Geschiedenis er snel ^^

    xx


    everybody needs a song.

    leuk:D


    I am an idiot, I move.

    Lang, lang geleden in het begin der tijden, was er een man, en die verveelde zich *DUM DUM DUM* op de eerste dag, had hij een prachtig idee: ik ga een webiste maken! hij ging hard aan het werk en deed goed zijn best. Op de tweede dag, ging hij op internet zoeken of het idee al bestond, dit was niet het geval, wat was hij blij! Op de derde dag maakte hij de website met al zijn bovennatuurlijk script- en computerpowers. Op de vierde dag creeëerde hij usertjes, hij was zo blij met ze. Op de vijfde dag zag hij dat de usertjes best ontevreden waren, dus schiep hij modjes om over ze te waken en ze te helpen. Je kon ze wat vragen, en als je geluk had, werden je GBeden verhoord. Op de zesde dag perfectioneerde hij de website en noemde hem... Quizlet! Op de zevende dag rustte Rutger uit en stapte hij in zn dikke Mercedes naar huis om even in zn jacuzzi even lekker een drankje te gaan drinken [/hoe chill] En men zegt dat als je een vallende ster ziet, het gewoon Rutger is die staat te badmintonnnen:Y)
    En dát lieve mensjes, is hoe Quizlet is ontstaan. Amen.


    BAM!

    Lang, lang geleden
    (...)
    En dát lieve mensjes, is hoe Quizlet is ontstaan. Amen.

    Hahahaha, geweldig _O_


    Mew <3

    Lang, lang geleden in het begin der tijden, was er een man, en die verveelde zich *DUM DUM DUM* op de eerste dag, had hij een prachtig idee: ik ga een webiste maken! hij ging hard aan het werk en deed goed zijn best. Op de tweede dag, ging hij op internet zoeken of het idee al bestond, dit was niet het geval, wat was hij blij! Op de derde dag maakte hij de website met al zijn bovennatuurlijk script- en computerpowers. Op de vierde dag creeëerde hij usertjes, hij was zo blij met ze. Op de vijfde dag zag hij dat de usertjes best ontevreden waren, dus schiep hij modjes om over ze te waken en ze te helpen. Je kon ze wat vragen, en als je geluk had, werden je GBeden verhoord. Op de zesde dag perfectioneerde hij de website en noemde hem... Quizlet! Op de zevende dag rustte Rutger uit en stapte hij in zn dikke Mercedes naar huis om even in zn jacuzzi even lekker een drankje te gaan drinken [/hoe chill] En men zegt dat als je een vallende ster ziet, het gewoon Rutger is die staat te badmintonnnen:Y)
    En dát lieve mensjes, is hoe Quizlet is ontstaan. Amen.



    xD geniaal


    I need you like a heart needs a beat