• Ik ben er sinds mijn opleiding achtergekomen dat ik het maken van wonden nogal leuk vind. Omdat ik mezelf hierin wat meer wil trainen neem ik ook heel graag verzoekjes aan als iemand graag iets wil zien.
    In principe maakt het niet uit wat het is, ik wil alles wel proberen als ik het materiaal ervoor heb.

    Tips zijn ook meer dan welkom!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 17:29 ]

    Holy shit. Heb je dit alleen met huishoudelijke producten gemaakt of ook echt sfx producten gehaald?


    everything, in time

    Wow, dat ziet er heel gaaf uit!
    Heb je al eens een zombie beet geprobeerd? ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ooh wat vet! Lijkt me echt heel moeilijk om te doen :^)

    Misschien de foto onder een spoiler zetten, trouwens? Het is nep, maar dat maakt het niet minder schokkend voor sommigen..

    Thankyouu guys :D

    Meraki schreef:
    Holy shit. Heb je dit alleen met huishoudelijke producten gemaakt of ook echt sfx producten gehaald?


    Het zijn wel sfx producten, heb het wel met huishoudelijke producten geprobeerd maar gaat toch niet helemaal lekker.
    Maar bij de feestwinkel kan je eigenlijk alles wel krijgen dus dat is fijn. Als latex gebruik, zoals bij de wond rondom de pols gebruik ik wel wc papier of wattenschijfjes haha. Dan krijg je dit:




    RhaegaI schreef:
    Wow, dat ziet er heel gaaf uit!
    Heb je al eens een zombie beet geprobeerd? ^^


    Ik heb wel eens een bijtwond gemaakt bij m'n vriend maar kon de foto niet vinden. Ik wil het sowieso nog een keer doen want het was een simpele (':


    Monet schreef:
    Ooh wat vet! Lijkt me echt heel moeilijk om te doen :^)

    Misschien de foto onder een spoiler zetten, trouwens? Het is nep, maar dat maakt het niet minder schokkend voor sommigen..


    Oops, niet echt aan gedacht haha. Maar je hebt gelijk, direct even gedaan!

    Heb je al eens een brandwond geprobeerd?


    There is nothing more badass than being yourself

    Ze zien er echt uit, vooral die eerste met de veiligheidsspelden en die bezorgde mij ook wel een rilling. Ik wilde al bijna een rol verband gaan halen om er omheen te doen.

    Knap dat je het zo goed en mooi kan doen. Wat voor opleiding heb je gedaan, als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Probeer eens een chelsea smile