• Lieke • Moroles • 8 maart | 18
    Gabriëla • Raeken • 29 december | 18
    Noek • McIair • 27 juni | 16
    Eva • AO3 • 30 maart | 15
    Esmée • Chow • 18 oktober | 16
    Melissa • Orvieto • 22 januari | 17


    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 21:44 ]

    Wat vind jij van Tyler?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Raeken schreef:
    Ik denk dat het weer eens tijd is om over Ian te huilen..


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    Oke dan doen we anders zondag de elfde? Sowieso zou het denk ik een zondag moeten zijn want ik ga nu dus voor sowieso twee maanden bij Blokker werken en dan werk ik waarschijnlijk op zaterdag.


    Ja, nja, dan kan ik wel. ^.^
    Maar als de rest niet kan dan hoef je niet moeilijk te doen voor mij, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Oeeeh, Es ga je bij blokker werken? Die bitches hadden niet eens gereageerd op m'n sollicitatie. HAHAHA.
    Zondag de 11de is tot nu toe prima voor mij theheheheh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    me:i'm sorry if i'm annoying you
    friend:what? no, not at all! you're not annoying me!
    me:okay then
    me:
    me:
    me:i'm sorry if i'm annoying you


    Danmarks Dynamite.

    Raeken schreef:
    (...)

    Ja, nja, dan kan ik wel. ^.^
    Maar als de rest niet kan dan hoef je niet moeilijk te doen voor mij, haha.


    Ja maar ik wil dat jij ook komt hehehe.


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    Ja maar ik wil dat jij ook komt hehehe.


    Haha, snap ik (klinkt dat egoïstisch?), maar dan verzinnen we wel iets. (:


    Danmarks Dynamite.

    Iemand trekt zich af op televisie. HAHAHAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    Moroles schreef:
    Oeeeh, Es ga je bij blokker werken? Die bitches hadden niet eens gereageerd op m'n sollicitatie. HAHAHA.
    Zondag de 11de is tot nu toe prima voor mij theheheheh.


    What a bitches.
    Jaaa ik ga er in ieder geval voor twee maanden werken maar misschien daarna weer weg bc: Mijn zus werkte daar dus eerst en die moest weg omdat ze al twee keer een jaarcontract had gehad en omdat het niet goed ging had te Blokker een regel dat je maximaal twee keer een jaarcontract mocht en dan daarna geen vast contract (behalve voor die mensen die toen al een vast contract hadden ofcourse). Dus mijn zus moest weg maar ze waren wel tevreden over haar dus ze mocht als ze wilde na drie maanden weer terugkomen (want je moet er dan minimaal drie maanden uit zijn of zo) en dan kon ze opnieuw aangenomen worden. Maar toen ging ik dus ook solliciteren want dat vond ze leuk of zo en ze zei dat het sowieso een leuke winkel was om te werken met leuke mensen en zo. Maar blijkbaar is er ook een regel dat er geen broertjes of zusjes in dezelfde Blokker mogen werken dus als ik ga werken daar mag zij niet meer terugkomen of ze moet in een ander filiaal. Maar zij vond het daar altijd leuk en zo. Dus ze wil maybe wel terug. Maar ik ga dus twee maanden sowieso werken daar want nu mag ze toch nog niet terug en twee maanden is daar de proeftijd dus daarna kan ik er altijd weer mee stoppen als het moet als zij echt nog graag terug wilt en zo want tja zij werkte er wel eerder.


    "Family don’t end in blood”

    Raeken schreef:
    (...)

    Haha, snap ik (klinkt dat egoïstisch?), maar dan verzinnen we wel iets. (:


    Haha nee hoor en jaa komt wel goed (:


    "Family don’t end in blood”

    Raeken schreef:
    Iemand trekt zich af op televisie. HAHAHAHAHA


    Geil.


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    Haha nee hoor en jaa komt wel goed (:


    Oeeeh, I hope everybody can come. c:


    Danmarks Dynamite.

    Ik verwar jullie twee, oef.


    Danmarks Dynamite.

    Raeken schreef:
    (...)

    Oeeeh, I hope everybody can come. c:


    Sameee. c:


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    What a bitches.
    Jaaa ik ga er in ieder geval voor twee maanden werken maar misschien daarna weer weg bc: Mijn zus werkte daar dus eerst en die moest weg omdat ze al twee keer een jaarcontract had gehad en omdat het niet goed ging had te Blokker een regel dat je maximaal twee keer een jaarcontract mocht en dan daarna geen vast contract (behalve voor die mensen die toen al een vast contract hadden ofcourse). Dus mijn zus moest weg maar ze waren wel tevreden over haar dus ze mocht als ze wilde na drie maanden weer terugkomen (want je moet er dan minimaal drie maanden uit zijn of zo) en dan kon ze opnieuw aangenomen worden. Maar toen ging ik dus ook solliciteren want dat vond ze leuk of zo en ze zei dat het sowieso een leuke winkel was om te werken met leuke mensen en zo. Maar blijkbaar is er ook een regel dat er geen broertjes of zusjes in dezelfde Blokker mogen werken dus als ik ga werken daar mag zij niet meer terugkomen of ze moet in een ander filiaal. Maar zij vond het daar altijd leuk en zo. Dus ze wil maybe wel terug. Maar ik ga dus twee maanden sowieso werken daar want nu mag ze toch nog niet terug en twee maanden is daar de proeftijd dus daarna kan ik er altijd weer mee stoppen als het moet als zij echt nog graag terug wilt en zo want tja zij werkte er wel eerder.


    Ik ken het, ik heb dat dus nu ook met de KV. En eigenlijk hoop ik dat ik terug mag komen, maar aan de ene kant durf ik dan ook weer niet te bellen, terwijl ik ze gewoon al drie jaar ken en alfksdldkjf ja oke.
    Waarom moest je toen weg bij de AH trouwens?
    Wel leuk dat je zus je daar laat solliciteren, ik zou m'n broertje nooit bij de KV laten solliciteren hahaha. Nu werkt hij bij de Jumbo. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Raeken schreef:
    Ik verwar jullie twee, oef.


    Hehehehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you