• Lieke • Moroles • 8 maart | 18
    Gabriëla • Raeken • 29 december | 18
    Noek • McIair • 27 juni | 16
    Eva • AO3 • 30 maart | 15
    Esmée • Chow • 18 oktober | 16
    Melissa • Orvieto • 22 januari | 17


    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 21:44 ]

    Wat vind jij van Tyler?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chow schreef:
    (...)

    Bedoel je om te doen of als cadeau HAHAHA


    Cadeau thehehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb dus sproetjes zeg maar vlak boven mijn lip. Ik heb op mijn hele lichaam geen sproeten alleen daar. Het is fucking annoying want ik had dus vanochtend geëpileerd en nu lijkt het nog steeds of ik een snor heb.


    "Family don’t end in blood”

    Moroles schreef:
    (...)

    Cadeau thehehehe.


    Nu ben ik nieuwsgierig aaah.


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    Ja maar dan gewoon in het weekend haha. En idk. Sowieso jou, Noek en Lieke.

    Hm ja, maar ik ga die vrijdag weg hè. Dan zou je het de 24ste of 25ste moeten doen, want ik zie net dat ik 23ste terug kom, mwhihi.
    Maar, I don't wanna ruin it.


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil graag Ian en Tyler H en Luke voor mijn bday.


    "Family don’t end in blood”

    Raeken schreef:
    (...)
    Hm ja, maar ik ga die vrijdag weg hè. Dan zou je het de 24ste of 25ste moeten doen, want ik zie net dat ik 23ste terug kom, mwhihi.
    Maar, I don't wanna ruin it.


    Ja maar ik dacht dus maybe het weekend daarvoor aka 10-11 oktober. Want ik heb na de herfstvakantie toetsweek dus 24-25 is ook niet handig. :'D


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    Nu ben ik nieuwsgierig aaah.


    Je moet nog even heel lang wachten. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moroles schreef:
    (...)

    Je moet nog even heel lang wachten. (wbw)


    Mweh. Noek had ook al cadeaus bedacht want ze zei dat ze twijfelde tussen twee dingen en toen raadde ik het allebei hahaha oeps.


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    Ja maar ik dacht dus maybe het weekend daarvoor aka 10-11 oktober. Want ik heb na de herfstvakantie toetsweek dus 24-25 is ook niet handig. :'D

    Oh op die manier. Ja, ik kan denk ik wel. ALHOEWEEEEL. Ik moet maybe voetballen. HAHAHAHA. Kortom, regel maar iets zonder mij, dit slaat nergens op. :/


    Danmarks Dynamite.

    Raeken schreef:
    (...)
    Oh op die manier. Ja, ik kan denk ik wel. ALHOEWEEEEL. Ik moet maybe voetballen. HAHAHAHA. Kortom, regel maar iets zonder mij, dit slaat nergens op. :/


    Voetballen op zaterdag of zondag? Want dan doen we het gewoon de andere dag mwihihi. Als de rest dan ook kan though.


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    Mweh. Noek had ook al cadeaus bedacht want ze zei dat ze twijfelde tussen twee dingen en toen raadde ik het allebei hahaha oeps.


    HAHAHAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chow schreef:
    (...)

    Voetballen op zaterdag of zondag? Want dan doen we het gewoon de andere dag mwihihi. Als de rest dan ook kan though.


    Zaterdag.


    Danmarks Dynamite.

    Raeken schreef:
    (...)

    Zaterdag.


    Oke dan doen we anders zondag de elfde? Sowieso zou het denk ik een zondag moeten zijn want ik ga nu dus voor sowieso twee maanden bij Blokker werken en dan werk ik waarschijnlijk op zaterdag.


    "Family don’t end in blood”

    Ik denk dat het weer eens tijd is om over Luke te huilen..


    Danmarks Dynamite.

    Op zich zou zondag de vijfentwintigste ook best kunnen want het is maar één dag dus dat red ik vast wel als ik de dagen daarvoor gewoon goed ga leren voor toetsweek. Alleen Noek gaat waarschijnlijk ook op vakantie in de herfstvakantie en idk wanneer precies.


    "Family don’t end in blood”