• Ik zoek al een tijdje iemand die met mij wilt RPG'en in het Engels. Het liefst via een story zodat ik de stukjes makkelijk terug kan vinden. Ik schrijf meestal posts van rond de 600-900 woorden dus ik zou het fijn vinden als degene waarmee ik schrijf ook zulke stukjes heeft.

          Onderwerpen
    -- Apocalyptisch
    -- High School
    -- Supernatural (onbekend of met de characters)
    -- Hogwarts


    Ik ben ook bereid om in het Nederlands te schrijven maar Engels heeft mijn voorkeur.


    Because what we have —love, family, whatever it is— they are always gonna use it against us.

    Ik zou graag met je willen RPG'en in het Nederlands of Engels — het maakt mij niet super veel uit alleen mijn Engels is niet súper. Het liefst RPG ik wel via Google Docs aangezien ik dat veel fijner vind.. Ik vind ook alle onderwerpen geweldig al gaat mijn voorkeur momenteel uit naar apocalyptisch of Hogwarts. (A)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 20:33 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind het ook goed om in het Nederlands te RPG'en alleen ken ik Google Docs niet. Care to explain? :')

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 20:39 ]


    Because what we have —love, family, whatever it is— they are always gonna use it against us.

    Hey :) als je nog iemand zoekt om mee te schrijven, ben ik zeker geïnteresseerd. Ik heb al een tijdje niet samen geschreven met andere en gebruik ook quizlet niet zo vaak meer, maar dat is wss niet zo'n groot probleem. Uhm ik heb nog nooit in het Engels geschreven samen met iemand anders (wel alleen, fanfiction op wattpad haha), maar mijn Engels is best oke, dus dat zou geen probleem zijn. Momenteel heb ik een voorkeur voor apocalyptisch qua onderwerp... Ik hoor het wel :)

    Ik wil mijn Engels perfectioneren en ORPG's zijn erg interessant. Als je nog iemand zoekt, mag je me een PB'tje sturen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.