• Omdat ik soms eens kijk bij de 'laatst gelezen' verhalen omdat het me wel interessant lijkt, merk ik dat er heel veel van die verhalen (ik kom het wel vaker tegen) inactief zijn. Eerlijk gezegd lijkt het me sterk, want hoe kun je die lezen als ze inactief zijn?

    Alvast bedankt voor jullie antwoord!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dan leest de maker het hoofdstuk zelf volgens mij en komt hij dan bij laatst gelezen te staan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dat kan natuurlijk wel, maar het lijkt me sterk dat dat zoveel gebeurd. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Dat kan natuurlijk wel, maar het lijkt me sterk dat dat zoveel gebeurd. c:


    Mij lijkt het juist logisch, want iedereen leest zijn verhaal (de meesten in ieder geval wel) na voor ze het hoofdstuk activeren. Dan is het wel logisch dat er meer inactieve verhalen in het laatst gelezen gedeelte komen dan actieve verhalen ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ja, heb ik ook vaak! Eigenlijk is dat wel stom, stel je voor dat je de naam van je volgende hoofdstuk geheim wil houden, maar een lezer ziet hem plots in bij laatst gelezen staan :') . Maar van mij hoeft het niet echt aangepast te worden omdat ik het niet echt vaak bekijk.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 13:58 ]


    I wanna be a wizard!

    Firenzee schreef:
    Ja, heb ik ook vaak! Eigenlijk is dat wel stom, stel je voor dat je de naam van je volgende hoofdstuk geheim wil houden, maar een lezer ziet hem plots in bij laatst gelezen staan :') . Maar van mij hoeft het niet echt aangepast te worden omdat ik het niet echt vaak bekijk.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Baelor schreef:
    Dat kan natuurlijk wel, maar het lijkt me sterk dat dat zoveel gebeurd. c:

    Hier ben ik het mee eens haha. Vooral omdat ik al twee keer een hoofdstuk uit een inactieve story van mezelf heb gezien xD


    Every villain is a hero in his own mind.