Nou zie je, ik ben echt zo bang dat niemand mijn OP gaat lezen (want elke keer als ik een OP activeerde las niemand 'm), en ik weet dat ik me aanstel typte bijna uitstel :') maar ik ben echt bang C:
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
:') BUT VICTORY WANT NU GAAN WE ALS HET WEER MEEZIT NAAR EEN KLIMPARK.
Awesome! Ik ben op vakantie naar een klimpark geweest. Het was echt leuk, maar wij zaten in zo'n vet lastige. Gelukkig had ik twee vrienden mee die niet fysiek ondergesteld zijn. :') Nouja, okay, dat valt ook wel weer mee maar ik pleurde een paar keer naar beneden. En je valt nog best wel ver omdat die lijn best wel lang was. :')
Nou zie je, ik ben echt zo bang dat niemand mijn OP gaat lezen (want elke keer als ik een OP activeerde las niemand 'm), en ik weet dat ik me aanstel typte bijna uitstel :') maar ik ben echt bang C:
Haaaiii, sorry dat ik zo lang ben weggeweest maar de laatste paar maanden waren echt super hectisch en ik weet dat het een vreselijk smoesje is, but I guess I'm back now c:
Roms schreef: Haaaiii, sorry dat ik zo lang ben weggeweest maar de laatste paar maanden waren echt super hectisch en ik weet dat het een vreselijk smoesje is, but I guess I'm back now c:
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO *ATTACK HUG* Please say you do remember whatday it is :c