• Hallo,

    Ik ben dus op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om samen met mij aan een verhaal te werken. Een idee idee heb ik nog niet echt, want ik wil namelijk echt iets gezamelijk doen. Wel ben ik vooral naar iemand op zoek die me kan motiveren om verder te gaan met het verhaal, want ik wil graag ook eens iets afachrijven

    - Ik werk hier waarschijnlijk wekelijks aan, dus je hoeft niet enorm actief te zijn.
    - Ik hou niet heel erg van fanfics, al vind ik het wel leuk om als basis een serie te pakken en dat met eigen personages e.d. uit te werken.
    - Ik ben wel op zoek naar iemand die al enige ervaring heeft, zodat ik ook nog eens wat bij kan leren
    - Maar bovenal ben ik op zoek naar iemand die dus ook niet snel afhaakt!

    Als het je leuk lijkt om samen aan een verhaal te beginnen, dan kun je dat hier achterlaten, net zoals eventuele vragen. Ik heb zo gauw geen stukje dat ik heb geschreven liggen, maar als daar behoefte aan is wil ik best wat in elkaar flansen :3

    Als je geïnteresseerd bent, zou je dit dan ook even in willen vullen?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:15 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het lijkt mij heel leuk! Het motiveerd me altijd heel erg om samen met iemand te schrijven.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je nog op zoek bent, lijkt het mij heel erg leuk! Zelf schrijf ik wel graag fanfics, maar om als basis een serie te pakken vind ik ook geen probleem!


    Faith is everything.

    Als je nog iemand zoekt om mee te schrijven, ik zoek ook al even iemand. Ikzelf ben ook niet zo gek op fanfics. Verder denk ik dat je al meer motivatie hebt als je samen schrijft. Ik heb niet zo heel veel ervaring met schrijven maar vind het wel erg leuk. Als je mijn schrijfstijl wil zien moet je bij mijn story verpest|spoiled kijken. Die is het meest recent.


    chaos makes the muse

    MrsMessi schreef:
    Als je nog op zoek bent, lijkt het mij heel erg leuk! Zelf schrijf ik wel graag fanfics, maar om als basis een serie te pakken vind ik ook geen probleem!


    Wat voor series heb jij in gedachte?

    AnneFleur123 schreef:
    Als je nog iemand zoekt om mee te schrijven, ik zoek ook al even iemand. Ikzelf ben ook niet zo gek op fanfics. Verder denk ik dat je al meer motivatie hebt als je samen schrijft. Ik heb niet zo heel veel ervaring met schrijven maar vind het wel erg leuk. Als je mijn schrijfstijl wil zien moet je bij mijn story verpest|spoiled kijken. Die is het meest recent.


    Mag ik vragen wat voor genres jouw voorkeur hebben?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb ook interesse als het nodig is...
    Mijn voorkeur gaat het liefste uit naar OP, verder maakt mij het niet uit
    Je kunt op mijn profiel kijken naar stories voor mijn schrijfstijl.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    Ik heb ook interesse als het nodig is...
    Mijn voorkeur gaat het liefste uit naar OP, verder maakt mij het niet uit
    Je kunt op mijn profiel kijken naar stories voor mijn schrijfstijl.


    Ik zal eens kijken c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wat voor genres jouw voorkeur hebben?


    Spannend, drama, romantisch. Normaal ook echt thriller maar daar ben ik op hetmoment niet voor in de stemming.


    chaos makes the muse

    Wat schrijf je zelf het liefst voor genres? (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    Wat schrijf je zelf het liefst voor genres? (':


    In ieder geval dus OP. Dit is haast wel een vereiste, want ik kan een bestaand personage niet tot zijn recht laten komen met mijn eigen schrijfkunsten, om het even zo te zeggen.
    Verder vind ik thriller, fantasy, actie, misdaad, historisch en avontuur ook erg leuk.
    Drama en romantiek vind ik oké, maar ik hou niet echt van die zwijmelverhalen zonder echte diepgang of een verhaallijn die al tig keer op een een of andere manier wel gedaan is, waardoor je halverwege het verhaal al kan raden hoe het af gaat lopen

    Komedie, horror, misdaad, detective en sci-fi heb ik wel interesse in, maar daar heb ik werkelijk waar 0 ervaring mee.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 0:32 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben net weer begonnen met schrijven, tijdje niet gedaan. Ik ben behoorlijk van fantasy, historisch en avontuur. Romantisch kan op zich ook.

    Zelf ben ik op het moment heel erg aan het oefenen met schrijven in de derde persoon. Ik zal straks even stukje hieronder zetten, ik zit nu op mijn telefoon. (Je kan ook op profiel kijken nr mijn schrijfstijl, maar goed dat is bijna een jaar geleden of nog langer geleden geschreven allemaal (': )

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 14:13 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    LadyDi schreef:
    Het lijkt mij heel leuk! Het motiveerd me altijd heel erg om samen met iemand te schrijven.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik vind het leuk om zoveel verschillende reacties te zien! :D

    @Cleiona in een jaar kan al behoorlijk veel veranderd zijn, dus ik vind het lastig het dan daarop te basseren ja. Voor hetzelfde geldt ben je sindsdien juist enorm gegroeid en dan zegt dat weinig over jouw schrijfvaardigheid nu.
    En betreft derde persoon, het lijkt mij erg leuk om eens te proberen, maar ik heb er geen ervaring mee. Dus ik beschik daarin waarschijnlijk niet over de ervaring om je daarin te kunnen begeleiden. Het zou eerder gezamelijk experimenteren worden.

    @Sublatti Mag ik jou dan vragen wat jouw voorkeur heeft betreft genres e.d?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Ik vind het leuk om zoveel verschillende reacties te zien! :D

    @Cleiona in een jaar kan al behoorlijk veel veranderd zijn, dus ik vind het lastig het dan daarop te basseren ja. Voor hetzelfde geldt ben je sindsdien juist enorm gegroeid en dan zegt dat weinig over jouw schrijfvaardigheid nu.
    En betreft derde persoon, het lijkt mij erg leuk om eens te proberen, maar ik heb er geen ervaring mee. Dus ik beschik daarin waarschijnlijk niet over de ervaring om je daarin te kunnen begeleiden. Het zou eerder gezamelijk experimenteren worden.

    @Sublatti Mag ik jou dan vragen wat jouw voorkeur heeft betreft genres e.d?



    Mijn voorkeur zijn voor de spannende genres zoals avontuurlijk, thriller en drama.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Derde persoon stukje
    Met een zucht veegde Arthur zijn handen af aan het grote, witte doek. Met een ram op de grote blauwe knop liet hij de lopende band stoppen en zette het machinewerk uit. Om hem heen waren Arthurs collega's ook aan het opruimen en velen waren al bezig om de vloer te schrobben of enkele machines af te nemen. Velen van hen waren vrolijk aan de slag en probeerden zo snel mogelijk klaar te zijn met hun klusjes. Arthur echter had eigenlijk nog helemaal geen zin om te vertrekken, waardoor hij zijn eigen werk zo lang mogelijk probeerde te rekken. Hij had geen zin in vandaag, ondanks de vrolijkheid van zijn collega's om hem heen. Iedereen was vandaag namelijk in rep en roer door de aankondiging die de aanstaande koning zou gaan doen. Alle mensen waren in hun nopjes en spraken over wat er vandaag zou gebeuren. Geruchten gingen de ronde dat de kroningsdag eindelijk bekend zou worden of (wat ze nog beter vonden) dat de kroonprins eindelijk een meisje gevonden zou hebben! Arthur had totaal niets met dat nieuws, zeker niet sinds die keer dat hij door zijn oudere broer het paleis uit verbannen werd.

    Ik-persoon
    De eerste zonnestralen vangen alleen nog de toppen van de bergen, als ik in de richting van de toiletten loop. Er heerst nog een doodse stilte op de camping, die alleen wordt onderbroken door het geknerp van de steentjes onder mijn voeten. Enkele gasten zijn wakker, maar de meesten vakantiegangers liggen nog zalig op één oor. Mijn ogen gaan voorzichtig langs alle voortenten, waar de doeken nog van dicht zitten. Deze stilte, alleen weggelegd voor de vroege vogels of de late nachtgasten, is één van de zaligste die er is. Niemand zeurt nog aan je hoofd, niemand vertelt wat er allemaal deze dag gaat gebeuren. Gewoon de pure stilte, om te genieten van het feit dat er nog een heerlijke dag aan zit te komen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zou iedereen die geïnteresseerd is willen vragen dit even in te vullen, want dat gaat wat sneller dan individueel hetzelfde telkens aan iedereen vragen.

    Ik hoop dat hij het doet, want ik heb geen ervaring met dit programma.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."