• Hooi! (:


    Ik vroeg me af of jullie me konden helpen. ^^

    Ik heb een Vodafone Smart4 Mini mobiel en ik heb een SD kaart van het Kruidvat Steeds Verrassend, Altijd Voordelig. Nu is het zo dat ik die SD kaart (Totale ruimte 30.16GB, beschikbare ruimte 25.59GB) natuurlijk in mijn mobiel heb gestopt en bij de instellingen heb aangevinkt dat ik wil dat alles op de SD kaart terecht komt. Foto's staan er wel op, dus dat geeft geen problemen. Maar nu wil ik apps downloaden (in dit geval Trivia Crack, maar dat is niet van belang, aangezien ik dit probleem met ALLE apps heb, hoe groot ze ook zijn mogen) maar dit gaat niet. Dan krijg ik de melding dat er niet voldoende ruimte is op het apparaat.
    Wanneer ik op mijn mobiel naar ''Toepassingen'' ga -daar staan alle apps die ik heb gedownload- staat er dat ik bij Interne Opslag nog 419MB over heb, en dat er op mijn SD kaart nog 26GB vrij is.

    Wat ik dus niet snap, is dat ik GEEN apps meer kan downloaden. En zó veel heb ik er naar mijn idee niet op staan.



    Is er iemand die mij heel toevallig uit kan leggen wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat ik tóch apps kan gaan downloaden? Want het lijkt me raar als ik dingen moet gaan verwijderen om nog meer ruimte te creëren, terwijl er naar mijn idee nog voldoende ruimte over is.


    Mocht je graag screenshots zien, kan dit heel misschien via FB of Whatsapp? (A) ghehe


    Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke hier is wat je doet. Althans zo doe ik het met de mijne die me ook haat. Je gaat handmatig je apps overzetten naar de SD-kaart. Dat kan je doen door AntiVirus te installeren en het via daar doen. Maar je kan ook naar je instellingen > Apps > en dan de app aanklikken die je over wil zetten. Daar moet een optie zijn: Verplaats naar SD-Kaart. Misschien werkt dat? Succes!


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    Oke hier is wat je doet. Althans zo doe ik het met de mijne die me ook haat. Je gaat handmatig je apps overzetten naar de SD-kaart. Dat kan je doen door AntiVirus te installeren en het via daar doen. Maar je kan ook naar je instellingen > Apps > en dan de app aanklikken die je over wil zetten. Daar moet een optie zijn: Verplaats naar SD-Kaart. Misschien werkt dat? Succes!


    Het werkt geloof ik niet echt. :/
    Zowat al mijn apps stonden al op mijn SD kaart, en een paar heb ik er nog bij toe kunnen voegen. Maar alle apps die er bij aankoop al op de telefoon stonden (en jees, wat heeft Android dr veel nutteloze apps op gedropt. Zo'n 1.5GB van de +/- 2GB die ik heb op de telefoon zelf) kunnen niet verplaatst worden naar de SD kaart.

    Uiteindelijk heb ik Facebook maar van mijn telefoon af gedonderd (wat ik stiekem wel jammer vind. Messenger was niet nodig en had ik er al een tijd geleden af gedaan, maar als het even kon heb ik FB er wel op) en toen kon ik (in dit geval)Trivia Crack wél downloaden. Beetje stom, want nu is er dan in de Interne Opslag zo'n 429MB vrij waar ik niks mee kan. Zelfs een app van bijv. 8MB kan ik al niet downloaden wegens ruimtegebrek? Ik vind het maar raar.

    Ik heb overigens dat AntiVirus dat je zei wél geïnstalleerd. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Het werkt geloof ik niet echt. :/
    Zowat al mijn apps stonden al op mijn SD kaart, en een paar heb ik er nog bij toe kunnen voegen. Maar alle apps die er bij aankoop al op de telefoon stonden (en jees, wat heeft Android dr veel nutteloze apps op gedropt. Zo'n 1.5GB van de +/- 2GB die ik heb op de telefoon zelf) kunnen niet verplaatst worden naar de SD kaart.

    Uiteindelijk heb ik Facebook maar van mijn telefoon af gedonderd (wat ik stiekem wel jammer vind. Messenger was niet nodig en had ik er al een tijd geleden af gedaan, maar als het even kon heb ik FB er wel op) en toen kon ik (in dit geval)Trivia Crack wél downloaden. Beetje stom, want nu is er dan in de Interne Opslag zo'n 429MB vrij waar ik niks mee kan. Zelfs een app van bijv. 8MB kan ik al niet downloaden wegens ruimtegebrek? Ik vind het maar raar.

    Ik heb overigens dat AntiVirus dat je zei wél geïnstalleerd. (:


    Jammer. Nouja anders ff bij de mediamarkt ofzo langsgaan die lui kunnen vaak wel helpen.


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    (...)

    Jammer. Nouja anders ff bij de mediamarkt ofzo langsgaan die lui kunnen vaak wel helpen.


    Misschien wel, ja. In ieder geval bedankt voor je hulp! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Same problem hier. M'n zusje en m'n moeder hebben dat probleem trouwens ook. En hoe vaak we ook handmatig apps verplaatsen, we krijgen het niet opgelost.

    Ik wens je er nog heel veel succes mee


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly