• Ik ben geen ster in photoshop, integendeel, ik snap er geen hol van XD
    Dus ik hoopte dat iemand mij ergens mee kon helpen. Ik heb een afbeelding gevonden van een prachtige ketting. Het probleem is alleen, hij is zwart, en ik heb een duistere, donkergroene nodig. Nu heeft iemand mij al geholpen en heb ik een beeld van hoe het eruit moet zien, maar zij zelf had al gezegd dat het veel netter kan, zij heeft er alleen het programma niet voor. Dus ik vroeg me af of iemand dat wel kan.
    Het gaat om deze ketting (de vlek in het midden is van een doodshoofdje dat is weggewerkt, weet niet of iemand hier iets mee kan?):



    En het moet er zo uit komen te zien ongeveer (maar dan niet in de cover, maar net als de zwarte scherp en helder):



    en hier een in het fel groen ( de ketting moet dus donkerder dan dit logischerwijs):




    Ik wilde de omrandingen graag wat donkerder en dan naar het midden dus meer donkergroen. Het is de bedoeling dat het medaillion schreeuwt: Deze is creepy! Zou iemand mij hier misschien mee kunnen helpen? Ik dacht voor de motivatie, een credit voor de moeite ;) Want elke credit kan je dichterbij een spotlight helpen (en ik ben zelf ook niet zo rijk :X maar voor de moeite dacht ik, is wel leuk ^^)
    Alvast ontzettend bedankt whoever is going to help me out!! (flower)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 23:57 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb hier ook nog een donkergroene, maar die was wat slordig, maar wel ongeveer de kleur die ik zoek, alleen moeten de zijkanten dan wat donkerder en het midden wat minder slordiger met die andere kleur (die lichte vlek die in het midden zit).


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.