• COVER IS AL GEKOZEN! IEDEREEN BEDANKT VOOR DE INZET! ^^


    Ik hoop dat iemand in staat is een HP cover te maken zonder plaatjes van mij te krijgen. Want ik ben al zo lang aan het zoeken maar ik kan gewoon niets vinden XD Omdat ik zo weinig plaatjes heb zal ik daarom zoveel mogelijk erin gooien om voor jullie zoveel mogelijk inspiratie op te doen (hopelijk)

    Het verhaal:
    Ailionora (Eleanor) Whelan zit in haar zesde jaar op Hogwarts. Al zag ze op tegen het leren en de vele toetsen, ze was opgelucht dat ze eindelijk was verlost van het weeshuis waar zijn haar tijd had moeten doorbrengen in de vakantie. Na alles wat er het afgelopen jaar was gebeurd, hoopte ze deze keer op een rustig jaar, zonder problemen en zonder dode studenten. Zoals elk jaar, leek dit een te moeilijke taak voor Hogwarts.
    Niet alleen komt de school opnieuw in de problemen, Eleanor zelf houd het ook niet veilig. Haar ouders erfenis blijkt minder onschuldig dan het op het eerste oog lijkt. Na het openen van één deur, bevind ze zichzelf in een mysterie naar de dood van haar gehele familie en blijkt datzelfde gevaar, dichterbij dan zij ooit zou hebben vernomen.



    Hoofdpersonage is een Brunette met groene ogen.
    Ik zag haar een beetje als dit meisje:



    Ik wilde van haar dus ook een plaatje, het liefst dat haar halve gezicht (niet 1 kant maar dat haar haar voor haar gezicht waait zoiets) bedenkt met haar haren.
    Iets in deze zin:




    - Ik wilde Draco er ook op hebben, aangezien hij wel een grote rol gaat spelen (if possible, een cover zonder hem en een met hem.),
    - zo ook het logo van hufflepuff (of iets dat hufflepuff identificeert) omdat de hoofdrolspeelster een hufflepuff is.
    - Hogwarts wil ik er ook op hebben. Licht of donker maakt me niet uit, maar het verhaal is best duister dus wat ook mooi zou zijn is de omrandingen donker en dan hogwarts in het licht. Maar dat laat ik helemaal aan jullie over.
    - Zelf vond ik dit plaatje ook wel mooi aangezien ik er ook een spooky ketting in wilde hebben. dit plaatje heeft dan weer wat te maken met het verhaal:

    http://data.whicdn.com/images/179049044/large.jpg

    http://data.whicdn.com/images/128150945/large.jpg

    (zou het mogelijk zijn dat doodshoofdje van sdie ketting te fotoshoppen? want dat gelijk weer heel afgezaagd haha)
    Als er andere van dit soort plaatjes gevonden worden, please let me know haha

    Lettertype: Dat laat ik aan jullie over. Als het maar niet zoiets als Arial is XD
    Verticaal of horizontaal; Verticaal graag!
    Titel: A Darkened Heart
    extra titel: How a Snake killed a Badger
    Het is een beetje een spooky verhaal, dat ben ik iig van plan te maken dus zo moet het er dan ook een beetje uit zien.
    Uhm.. Wat verder nog... Ik denk dat dit het wel was... Als er suggesties zijn, please let me know dan kan ik dat ook overwegen. En ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen ^^
    Alvast ontzettend bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 20:58 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Even MT ik zal zo wat proberen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.






    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:







    Whow dat was snel hahaha Heel mooi gedaan! Als je het goed vind, wacht ik het nog even af, en anders laat ik het je horen ^^ Alvast heel erg bedankt!!

    Ps: zijn het allemaal verscjillende? of alleen links en rechts zegmaar xD

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 10:45 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik had graag wat geprobeerd, alleen ga ik straks een week weg x) Ik kan wel even kijken of ik daar iets in elkaar kan flansen op mn lap, want ik wil graag wat proberen, maar ik beloof dus niks x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Laleah schreef:
    (...)

    Whow dat was snel hahaha Heel mooi gedaan! Als je het goed vind, wacht ik het nog even af, en anders laat ik het je horen ^^ Alvast heel erg bedankt!!

    Ps: zijn het allemaal verscjillende? of alleen links en rechts zegmaar xD

    Er zijn drie verschillende en dan links zonder en rechts met draco (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou je eventueel ook open staan voor een cover met getekende afbeeldingen? Geen anime, maar er zijn heel veel vette, creatieve, getekende dingen te vinden met wapperend haar (:

    OUTLANDERS schreef:
    Zou je eventueel ook open staan voor een cover met getekende afbeeldingen? Geen anime, maar er zijn heel veel vette, creatieve, getekende dingen te vinden met wapperend haar (:


    Natuurlijk! Geeft het maar een gooi hoor ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    * NVM

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 21:21 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...



    Remake

    *dit is trouwens de crappy kwaliteit versie ik heb een betere haha

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 21:21 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...



    klein detail anders


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...