• Hayhay!!

    Ik heb er zelf al wat aan gedaan, maar ik krijg heel rottig een klein dingetje niet goed omdat ik geen pro ben in photoshop. Ik hoopte dat iemand me ermee kon helpen ^^



    Dit is wat ik tot nu toe heb, ik wil de rechterhoek wat opvullen en had er wel een plaatje voor gevonden maar met het programma da tik egbruik zie je helaas zo'n lelijke rand van dat plaatje omdat deze te licht is. Bij voorkeur had ik een plaatje dat op een van deze twee lijkt:





    Als iemand dat voor mij zou kunnen fixen zou dat geweldig zijn! Ik heb al zoveel andere plaatjes geprobeerd...
    Als je een ander plaatje wil gebruiken van een blond meisje, be my guess ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het zijn ook wel heel irritante plaatjes om te gebruiken juist omdat het zulke close ups zijn. Heb je mogelijk nog andere plaatjes?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Het zijn ook wel heel irritante plaatjes om te gebruiken juist omdat het zulke close ups zijn. Heb je mogelijk nog andere plaatjes?


    Niet bepaald xD Maar ik kan morgen wel even gaan zoeken en dat zet ik ze hieronder in een reactie. ^^
    War voor soort plaatjes heb je nodig? Andere kleur? of...

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 9:53 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Kun je hier iets mee?






    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.




    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    MT. Mits ik tijd heb, wil ik wel een poging doen :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    MT. Mits ik tijd heb, wil ik wel een poging doen :3


    Thank you!! Kijk maar of het lukt ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.