• The best of prophets of the future is the past.

          ~Lord George Byron


    'Ik ben zenuwachtig, omdat ik nu weer écht geconfronteerd ga worden met het bizarre feit dat ik me niet meer in 2015, maar in 2020 bevind. Marco is vijf jaar ouder geworden, de douches zijn luxer geworden en blijkbaar is de toekomstige ik, Maniëlle van Doorn, niet langer in leven.'

    Maniëlle piekert constant over de toekomst. Krijgt ze wel een een goede baan, zal ze ooit iemand vinden met wie ze wil trouwen en zal ze ooit haar droom, het uitgeven van een boek, waarmaken? Haar toekomst lijkt onzeker te zijn, tot ze op een avond in 2015 in slaap valt en de volgende ochtend in 2020 wakker wordt. Haar uitstapje naar de toekomst blijkt een waar avontuur te worden, zeker als ze ontdekt dat ze in 2020 niet langer in leven is...

    Als je goed bent in het maken van covers (en het leuk vindt om te doen), kijk dan even hier!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 20:02 ]


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Je link is niet goed geplaatst. Ik krijg de bewerkpagina van mijn eigen verhalen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een abo genomen. Het klinkt interessant!


    Pretty is just a pretty word.

    Ziet er tof uit. Ik ben benieuwd naar het eerste hoofdstuk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Klinkt interessant!


    Queer zijn is gewoon alles

    Bostick schreef:
    Je link is niet goed geplaatst. Ik krijg de bewerkpagina van mijn eigen verhalen.


    Bedankt dat je het meldt! Ik heb de link aangepast, als het goed is doet ie het nu wel!


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Chicklit_ schreef:
    (...)

    Bedankt dat je het meldt! Ik heb de link aangepast, als het goed is doet ie het nu wel!


    Ja, hij doet het nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT, ik kijk later even. Het klinkt goed. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het eerste hoofdstuk staat online.


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~