• Jaren lang hebben we Liam als 'Daddy Direction' gezien, maar niets daarvan schijnt nog te kloppen. Mede bandlid, Louis Tomlinson (23), word binnekort vader.

    Het is namelijk waar, na weken roddels aan te horen, heeft hij het bekend, Briana Jungwith is zwanger, van hem (zie foto). Gisteren heeft Liam Payne het al verteld in een interview, maar dit werd meerdere malen onzin genoemd, omdat het volgens veel mensen, een interview was over Zayn en Perrie.

    Meer komt later. (:

    (Ik kon geen Nederlands artikel vinden hierover, dus onder de spoiler staat de Engelse.)
    The rumours are TRUE! Louis finally confirmed his baby news during an interview with Good Morning America.

    The news that there might be a One Direction baby on the way broke just over two weeks ago - and Louis Tomlinson himself has finally confirmed that he is indeed preparing to become a father!

    During a live interview with Good Morning America, the presenter asked Louis about the rumours, and Louis told him, "Obviously it's a really exciting time, so i'm buzzing, thank you."

    Bron: http://www.capitalfm.com/artists/one-direction/louis-tomlinson/news/father-expecting-baby-briana-jungwirth/#q4rLEPOtD6WSfprU.99


    ___________________________
    Arme, arme baby. Persoonlijk vind ik het een beetje triest, hij word gezien met drugs, gaat uit zo veel als mogelijk, is aan het touren en krijgt er nu nog een kind bij. En vooral dat die Briana ook nog uitgaat en drinkt (als ik mensen moet geloven). Maar ja.

    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 15:43 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik heb werkelijk geen idee in hoeverre ik dit moet geloven.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Pamplemousse schreef:
    (...)

    Mogen ze haar wel? o.O
    En i know. Iedereen dacht dat hun relatie in gang was gezet door Modest, toch?


    Nu ineens wel, ze vinden Briana een lelijk wicht en Eleanor was dan 'nog wel oké'. Maar die lacht zich nu kapot, ze is weg en ineens willen ze haar.

    Lupton schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee in hoeverre ik dit moet geloven.


    Same.
    Wat is het volgende, Niall is niet Iers? :'D

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 11:08 ]


    wat was dit ookalweer