• Lieve allemaal,

    Ik weet niet zeker of ik dit op de juiste plek plaats, maar ik hoor het wel als het niet klopt. Ik ben namelijk op zoek naar


    Just listen.

    Naar wat? O.o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nu ben ik nieuwsgierig.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dat ging niet helemaal goed, kan in de mobieLe versie niet de aanpas knop vinden.

    In ieder geval ik zoek een soort van hondenstripje dat ik lang geleden eens gelezen heb. Het gaat over een jongetje dat een hondje krijgt die hij eigenlijk maar niks vind. Hij kan niet blaffen een stomme naam en uiteindelijk verhuizen ze en blijft de hond bij volgens mij de oom en tante. De hond leert te blaffen, maar het jongetje vergeet de hond tot de hond komt te overlijden en het jongetje alle goede dingen aan de hond herinnert.

    Weet iemand welk stripje ik bedoel en waar ik deze terug kan vinden?


    Just listen.

    Damn, dat klinkt echt als dé ultieme Samson en Gert-AU-fanfiction met horrorafloop. D: Hopelijk kent iemand dit, want nu ben ik zelf ook best wel benieuwd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Damn, dat klinkt echt als dé ultieme Samson en Gert-AU-fanfiction met horrorafloop. D: Hopelijk kent iemand dit, want nu ben ik zelf ook best wel benieuwd.


    whahaha ik moest echt lachen om je reactie ;'D maar ik heb ff gezocht op internet en daar kon ik niks vinden dus...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt