• Hey Quizlet!
    Ik zoek een cover voor mijn verhaal Dodelijk, die ik normaal zelf gemaakt zou hebben, als ik niet op vakantie zat.
    Gelukkig zitten hier ook mensen die dat niet zijn.
    Het verhaal klinkt nogal cliché, namelijk over een vampier die meiden verleidt ook ze vervolgens te bijten. Alleen komt er dan iemand die zich niet laat verleiden. Zo cliché dus, maar ik wil mijn eigen draai eraan geven.
    De titel, Dodelijk, zou ik er graag op willen. De sfeer niet te vrolijk, maar ook niet te duister. Vooral een duistere romantiek, denk ik. De tekst "You don't look when someone love you. You're only interested when someone hate you,," mag er ook op.
    Voor het meisje (Sira) zou ik graag Willa Holland erop hebben, en voor Dean (de jongen) heb ik eigenlijk geen idee. Een knap persoon in elk geval. Er mag een kelk op (als symbool voor vergif) en ook een roos (symbool voor liefde). Desnoods ook sterren, die staan voor het lot. Als de mensen niet lukken vind ik een silhouet ook prima. Eigenlijk alles wel.

    Ik ga binnenkort ook weer credits kopen, en de winnaar zal er zes krijgen. Succes!


    obsessive rage

    You don't look when someone loves you. You're only interested when someone hates you
    Tenzij je een verkeerde zin op je covers wilt, zou ik dit neerzetten. ^^

    Ik ga kijken of ik tijd heb om het te proberen!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 20:11 ]


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer


    Tada~
    Ik weet niet of de jongen knap genoeg is lol. Ik heb zomaar een jongen van tumblr geplukt.

    Logophile schreef:
    You don't look when someone loves you. You're only interested when someone hates you
    Tenzij je een verkeerde zin op je covers wilt, zou ik dit neerzetten. ^^

    Ik ga kijken of ik tijd heb om het te proberen!


    Stomme GSM...
    Alvast heel erg bedankt!
    @Elvenking: Heel mooi!


    obsessive rage

    I tried something c;

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Black: Oewh I like it!


    obsessive rage