• Haaai Lieve Mensies!
    Ik heb dus een probleempje!
    Een maand geleden heb ik iemand op een fuif leren kenne ^^ en het was direct koekenbak ^^, dus die persoon was men vriendje! De eerste week ging het nog, maar Nu! hij controleerd me, hij nodigt zichzelf altijd uit, hij word boos als ik zeg dat hij niet mag komen,omdat het voor mij niet gaan,Alleen uitgaan zit er niet meer in voor mij (Terwijl hij wel alleen weggaat!)
    Maar het probleem is dat ik hem Nu niet kan dumpen, er is iemand belangrijk in zijn Familie gestorven en hij ziet er natuurlijk erg van af. En daarom durf ik het niet af maken!
    Wat zouden jullie doen?


    Your Butt is Mine!

    Kom voor jezelf op! Als jij uit wil gaan mag jij uitgaan!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    sorry hoor maar; Hij geeft je helemaal geen vrijheid! jij bent ook maar een mens hoor!
    Ga eens met hem praten.Zeg dat je wat meer vrijheid wilt.
    als hij weigerd is het een zak en zou ik het uitmaken!

    sterkte!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kom voor jezelf op! Als jij uit wil gaan mag jij uitgaan!


    Idd ik vind da ook :O ma dan begint hem mij de heel avond berichte te sturen, als ik alleen weg ga :O en dan antwoord ik is niet belt hij onmiddelijk!


    Your Butt is Mine!

    Probeer je mening goed aan hem duidelijk te maken; dat je ook vrijheid wilt.
    Als hij je zo blijft behandelen, moet je hem echt wel dumpen, maar beslis niet té snel.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    sorry hoor maar; Hij geeft je helemaal geen vrijheid! jij bent ook maar een mens hoor!
    Ga eens met hem praten.Zeg dat je wat meer vrijheid wilt.
    als hij weigerd is het een zak en zou ik het uitmaken!

    sterkte!;)

    xX


    Dank je!! ik ga zeker met hem babbele :O
    want nu ook nrm kwam hij vndg ma ik had zo iets vn nee ik wil het ni :O en ik zeg tege hem da hem ni moet afkome :O zit hij mij constant berichte te sture en van dieje zever :O


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Idd ik vind da ook :O ma dan begint hem mij de heel avond berichte te sturen, als ik alleen weg ga :O en dan antwoord ik is niet belt hij onmiddelijk!

    :O tss...overbezorgt! Doe het eens terug als híj alleen weg gaat!!laat hem merken dat je het niet pikt!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Probeer je mening goed aan hem duidelijk te maken; dat je ook vrijheid wilt.
    Als hij je zo blijft behandelen, moet je hem echt wel dumpen, maar beslis niet té snel.

    Ja das mss het beste , ik dank dat ik hem egt ga dumpen als hij een beetje over de dood is van zijn oom!


    Your Butt is Mine!

    Maar nu blijf je samen met hem omdat iemand in zijn familie is gestorevn , dat is ook best wel erg.
    Jij moet weten wat je doet ,maar hij wil bij je zijn omdat hij je niet kwijt wil denk ik.

    (...)
    :O tss...overbezorgt! Doe het eens terug als híj alleen weg gaat!!laat hem merken dat je het niet pikt!!

    xX

    Uhuu! Ma gistere was da ook
    Hij gaat ALLEEN naar mijn Beste vriendin! en dan stuurt hij smorgens zo naar mij, ja het kan zijn dak vandaag niet regeer op jou berichtjes he sgat, want ik ga naar Liss
    Dan denk ik zo, wrm moet dieje daar na toe gaan?


    Your Butt is Mine!

    Maar nu blijf je samen met hem omdat iemand in zijn familie is gestorevn , dat is ook best wel erg.
    Jij moet weten wat je doet ,maar hij wil bij je zijn omdat hij je niet kwijt wil denk ik.

    Ik weet het da klinkt kei erg, maar ik heb daar totaal ni goed in om iemand te dumpen, want ik weet, da is rottig als je gedumpd word, en dat zou ik hem niet wille aandoen!


    Your Butt is Mine!

    laat niet met je solle meid! Want als ik dat zo lees denk ik; dat die gewoon een spelletje met je speelt![denk ik heá]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Ik weet het da klinkt kei erg, maar ik heb daar totaal ni goed in om iemand te dumpen, want ik weet, da is rottig als je gedumpd word, en dat zou ik hem niet wille aandoen!

    Uhu , maar vindt je het leuk als hij bij je is ?
    Of heb je alleen maar genante stiltes enzo ?

    Je doet hem denk ik meer pijn, door bij hem te blijfen, terwel je niks voor hyem voelt..
    dan dat je eerslijk tegen hem ben.
    En wat kan jij er aan doen, dat er iets ergs is gebeurt in zijn familie, Hij vord er zowiezo niet vrolijk van als je het uit maakt.


    Dunno ><

    (...)
    Uhu , maar vindt je het leuk als hij bij je is ?
    Of heb je alleen maar genante stiltes enzo ?


    Eeuh stiltes zijn er nooit
    Maar het gevoel dat ik op hem verliefd ben heb ik niet meer, denk ik , Maar miss komt dat omdat ik mijn ex nog steeds mis, en nee ik heb deze jonge niet gepakt omdat ik een lief wou, of om men ex te vergeten .. Ik weet het eigelijk allemaal ni meer :O


    Your Butt is Mine!

    Je doet hem denk ik meer pijn, door bij hem te blijfen, terwel je niks voor hyem voelt..
    dan dat je eerslijk tegen hem ben.
    En wat kan jij er aan doen, dat er iets ergs is gebeurt in zijn familie, Hij vord er zowiezo niet vrolijk van als je het uit maakt.

    Ma ik hem schrik dak hem nog meer in de put ga duwen .. xD


    Your Butt is Mine!