• Ik zat net heerlijk een hartige biscuit te eten (van de Jumbo) toen ik opeens een kraak hoorde en iets kei hard voelde. En ja hoor, het is een steen D:. Niet echt smakelijk en hopelijk zijn mijn tanden nog oké.
    Ik heb gelijk een klacht ingevuld online. Maar dat was ook een hele klus om te vinden! Op de site van de jumbo hebben ze geen directe link en hun zoeksysteem was helemaal waardeloos. Ik heb het uiteindelijk moeten googelen. Goed gedaan Jumbo (cat)

    Heeft er iemand ook wel eens iets raars gevonden in hun eten of een problemen gehad met de supermarkt?


    Seasons will change, but I shall remain

    Hoe komt een steen daar nou weer in terecht o.o?

    Dat lijkt me niet echt prettig. En ik vraag me ook af hoe het er komt.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wow haha, dat is vreemd o.o

    Wel ja eh ik had ooit eens in een koekjesverpakking maar een half koekje :') Dat is ook eng haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    LaughingJack schreef:
    Hoe komt een steen daar nou weer in terecht o.o?

    Dat vroeg ik me nou ook af :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Wtf :W

    Nee, niet dat ik me kan herinneren :/


    26 - 02 - '16

    Een stuk plastic in mn chips. En nee geen flippo smartasses :p


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat vervelend zeg. Zo lang je maar niet als wraak bommen gaat neerleggen bij de Jumbo. (Dat gebeurt in Groningen - god mag weten waarom).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ja, larven in mijn eieren. Lekker :') Wel gelijk weer teruggebracht en we kregen het geld terug plus mochten een andere pak pakken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Verdorie Jumbo ipv Hallo Jumbo. Laatste tijd zie ik verbazingwekkend veel klachten over de Jumbo.


    The truth is out there.

    Ooit heb ik een eierkoek op waar eierschillen in zaten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als het goed is kun je dan met het pak terug gaan naar de Jumbo en moeten ze je óf een nieuw pak, óf je geld terug geven. Toch?
    Bij de Aldi in ieder geval wel. Maar ik weet niet of in alle supermarkten hetzefde geldt. xd

    Wel balen though. Denk je op een lekker koekje te kauwen, krijg je een steen te bijten. Buh. :c Zelf heb ik dat geloof ik nooit echt gehad. Althans, niet dat ik me kan herinneren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb wel eens gehad dat er allemaal losse haren op mijn haring zaten :Y)

    Scully schreef:
    Verdorie Jumbo ipv Hallo Jumbo. Laatste tijd zie ik verbazingwekkend veel klachten over de Jumbo.

    Inderdaad, mijn moeder is ook van plan om online een klacht in te dienen. Op zondag zijn de winkels altijd open, maar de laatste tijd is er weinig in de schappen. Dus mijn moeder ging dat zeggen tegen de klanten serves en wat kreeg ze te horen: 'Er komt geen lading binnen op zondag, want op zondag open zijn is een luxe,' Mijn moeder was niet zo blij met dat antwoord :/

    @Sociopaths, O, dat klinkt smakelijk D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik was eens uiteten (in een restaurant) en toen zat er een stuk glas (!) in mijn champignons.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Serenata schreef:
    (...)
    Inderdaad, mijn moeder is ook van plan om online een klacht in te dienen. Op zondag zijn de winkels altijd open, maar de laatste tijd is er weinig in de schappen. Dus mijn moeder ging dat zeggen tegen de klanten serves en wat kreeg ze te horen: 'Er komt geen lading binnen op zondag, want op zondag open zijn is een luxe,' Mijn moeder was niet zo blij met dat antwoord :/

    @Sociopaths, O, dat klinkt smakelijk D:

    Het is niet heel erg geweldig gezegd, maar wat er bedoeld wordt, is dat ze niet genoeg man kunnen inzetten om de schappen op zondag gevuld te houden. Ik heb er zelf gewerkt, dus ik weet precies hoe het zit. Ik praat overigens het manier van brengen van de caissière goed, maar dit mag zij ook niet naar voren brengen tegenover klanten. Waarschijnlijk is zij ook geïrriteerd, omdat Jumbo véél te weinig laat inzetten voor alles, waardoor het allemaal niet goed loopt.
    Ik weet niet dat Jumbo niet het meest heilige boontje is, maar ik heb er gewoon zelf gewerkt en ik weet dat sommige klanten hun irritaties van "Jumbo" (hoofdkantoor of distributie) bij de medewerkers leggen en als zij dat niet kunnen oplossen, ontzettend pissig worden.

    Aan de topicstarter: hè, wat vervelend. Als je even teruggaat met het bonnetje, kun je het ruilen en krijg je een nieuw pakje mee ^^


    Deep inside, I've never felt alive